Re: Netflix

18
Ik ga binnenkort samen wonen met mijn vriendin en dan ga ik het zeker aanschaffen. Nu door het heen en weer rijden enzo kijken we niet vaak genoeg naar TV. Maar als je samen woont is dat al iets makkelijker om 's avonds gewoon een serie op te zetten :)
Image

19
Ik kijk vooral veel series op netflix. Ik heb
-lost
-heroes
-the 4400
-my babysitter is a vampire :P
-once upon a time
-under the dome
en nog aantal andere series gezien. Ik vind netflix best handig om gelijk in een keer een serie uit te kijken :silly:
Image

21
Toon8 wrote:Hoe dwaas dat je koste wat het kost een credit kaart moet hebben om die gratis maand te doen, zelfs al heb je een PP acc met een geldige bankrekening eraan gekoppeld :angry:
Inderdaad. Hatelijk als ge een paypal account hebt en denkt, "Yes, geen kredietkaart nodig om dit te kopen want ik heb PayPal. Shit toch wel."
Image

22
Maxidomino wrote:
Toon8 wrote:Hoe dwaas dat je koste wat het kost een credit kaart moet hebben om die gratis maand te doen, zelfs al heb je een PP acc met een geldige bankrekening eraan gekoppeld :angry:
Inderdaad. Hatelijk als ge een paypal account hebt en denkt, "Yes, geen kredietkaart nodig om dit te kopen want ik heb PayPal. Shit toch wel."
ik heb van mijn werk (Bpost) zo'n Bpaid card van 35€ gekregen voor onze "nieuwjaar". Werkt op hetzelfde netwerk als Mastercard en Visa, maar dan met een beperkt bedrag.
Je kan die perfect gebruiken voor Netflix (want die kaart heeft een mastercard nummer, en achteraan ook zo'n safety nummer van 3 cijfertjes), en je kan de kaart herladen via bankoverschrijving (gratis) of in't postkantoor (geld staat dan direct op je kaart, maar je betaalt iets van een 3 euro).
Voorlopig kijk ik tot die 35€ op is, en ik zie dan wel of ik ze wil herladen of niet later

24
Ik ben helemaal <3 <3 <3 <3 op Netflix en ik zou beginnen :cry: moest het er niet meer zijn.

Heb soms wel het probleem dat ik langer achter een film/serie zit te zoeken dan ik effectief zit te kijken. xD
Image

25
Elexus wrote:Ik ben helemaal <3 <3 <3 <3 op Netflix en ik zou beginnen :cry: moest het er niet meer zijn.

Heb soms wel het probleem dat ik langer achter een film/serie zit te zoeken dan ik effectief zit te kijken. xD
Daar geef ik je gelijk in. Ik heb behoefte aan een sectie "nieuw toegevoegd".
Image

26
Ligeiro wrote:
Maxidomino wrote:
ik heb van mijn werk (Bpost) zo'n Bpaid card van 35€ gekregen voor onze "nieuwjaar". Werkt op hetzelfde netwerk als Mastercard en Visa, maar dan met een beperkt bedrag.
Je kan die perfect gebruiken voor Netflix (want die kaart heeft een mastercard nummer, en achteraan ook zo'n safety nummer van 3 cijfertjes), en je kan de kaart herladen via bankoverschrijving (gratis) of in't postkantoor (geld staat dan direct op je kaart, maar je betaalt iets van een 3 euro).
Voorlopig kijk ik tot die 35€ op is, en ik zie dan wel of ik ze wil herladen of niet later
Heb eens wat meer info opgezocht van die bpaid card en dat ziet er idd goed uit, je mag hem gaan aanvragen in je postkantoor en dan minimum 10€ opzetten (dat je cash mag betalen) en dan heb je een kredietkaart die niet in het rood kan gaan en moet bijgeladen worden. Zeer interessant zal ik mss wel eens doen.
Image

27
Sanity penguin wrote:
Elexus wrote:Ik ben helemaal <3 <3 <3 <3 op Netflix en ik zou beginnen :cry: moest het er niet meer zijn.

Daar geef ik je gelijk in. Ik heb behoefte aan een sectie "nieuw toegevoegd".
Er is een sectie met onlangs toegevoegd. En ik gebruik meestal de site flixfilms.nl om te kijken welke films en series er nieuw zijn op netflix ;)
Image

28
Ben ook aant overwegen om het te doen. Het geld haal je er wel uit. Wil graag series kijken zoals Breaking Bad en The Walking De ad. Voor films minder? Valt er op te zeggen wnr je wilt? Eerste maand is gratis zeker?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

30
Ik heb een whoppa pakket besteld bij telenet met onbeperkt internet, dus misschien dat ik vanaf september ook netflix neem. Zijn er veel goede films in te vinden? En is het allemaal wat gebruiksvriendelijk?
Image