Re: Assassin's Creed Syndicate

36
RoyVdW wrote:Ziet er best onrealistisch uit om zo snel een gebouw te beklimmen en van 10m naar beneden te springen zonder schram. Het blijven games, fictieve wereld zover is duidelijk :) Niet slecht hoor.
Het zou maar triestig zijn moesten alle games puur realistisch zijn :smug:
PSN tichke
Image

Re: Assassin's Creed Syndicate

38
billie91 wrote:
Sanity penguin wrote:Heb ook al een pre-order geplaatst voor deze. Laatste die ik gespeeld heb was black flag, de anderen wat laten passeren (anders doe je het hele jaar door niets ander dan AC spelen aan hun frequentie van uitgeven :p).

Maar deze setting spreekt mij enorm aan. Ook wat verder in de tijd, geeft meer mogelijkheden naar attributen en wapens.
Waarom pre-orderen? Laat ze maar eerst een goed prodcut afleveren voordat we ze geld geven. :P Ik pre-order uit principe niet meer omdat ik eerst resultaat wil zien, daarna krijgen ze mijn geld als ik er wat in zie. :D
Zo denk ik er ook over. Ik heb de trailer gezien en het lijkt me wel leuk, maar ik wacht altijd liever totdat de game er echt is. Zo kan ik gelijk kijken wat andere mensen ervan denken en dan het zelf ook misschien kopen :cool: Ik hoef al die speciale dingen erbij niet :q:
Image