ShAmPi wrote:
Anyway
Ik heb gezondigd in Italië
shame on you haha
ShAmPi wrote:
Anyway
Ik heb gezondigd in Italië
En ge geeft er dan nog eens het bewijsmateriaal bij, schandaligShAmPi wrote:Ik heb gezondigd in Italië
Oei, hopelijk is uw reis voor de rest wel nog de moeiteShAmPi wrote:Veel streekbieren wel.
Goede daarintegen...
Shampi kennende bepaald de drank de helft van de reismet0t0 wrote:Oei, hopelijk is uw reis voor de rest wel nog de moeiteShAmPi wrote:Veel streekbieren wel.
Goede daarintegen...
Hmm, dan gaat ge toch niet naar Italië?gamerke1992 wrote:Shampi kennende bepaald de drank de helft van de reismet0t0 wrote:Oei, hopelijk is uw reis voor de rest wel nog de moeiteShAmPi wrote:Veel streekbieren wel.
Goede daarintegen...
Huhum... Gamerke!daviduvel wrote:Moesten Met0t0, Gamefreak en Shampi niet graag verschillende bieren drinken, zou dit topic al lang vergeten zijn denk ik
Ik ga deze avond ook nog eens in de ijskast zien wat er staat. 9/10 wordt het een Duvel voor mij
Oei, mijn excuses. Ik zat ergens anders met mijn gedachten preciesgamerke1992 wrote:Huhum... Gamerke!daviduvel wrote:Moesten Met0t0, Gamefreak en Shampi niet graag verschillende bieren drinken, zou dit topic al lang vergeten zijn denk ik
Ik ga deze avond ook nog eens in de ijskast zien wat er staat. 9/10 wordt het een Duvel voor mij
Een duvel is ook altijd eens lekker Zeker de tripel hop.
Die Modeste tripel is een van de bio-bieren die bij Brouwerij Strubbe gebrouwen worden. Daarnaast zijn er voor zover ik weet ook nog Alfoncine (robijnrood, 8,5%) en Camille (pils). Die kunt ge normaal gezien in allerlei biowinkels kopengamerke1992 wrote:Die modeste ken ik niet, nog nooit gezien.
Er wordt hier voor de rest blijkbaar niet al te veel gedronken behalve waterdaviduvel wrote:Moesten Met0t0, Gamerke en Shampi niet graag verschillende bieren drinken, zou dit topic al lang vergeten zijn denk ik
Interessant, dat ga ik onthoudenmet0t0 wrote: Die Modeste tripel is een van de bio-bieren die bij Brouwerij Strubbe gebrouwen worden. Daarnaast zijn er voor zover ik weet ook nog Alfoncine (robijnrood, 8,5%) en Camille (pils). Die kunt ge normaal gezien in allerlei biowinkels kopen ; )
Eikes oploskoffie Geef mij maar een goeie nespresso of lavazzamet0t0 wrote:Er wordt hier voor de rest blijkbaar niet al te veel gedronken behalve water : pdaviduvel wrote:Moesten Met0t0, Gamerke en Shampi niet graag verschillende bieren drinken, zou dit topic al lang vergeten zijn denk ik
Of we kunnen over koffie beginnen, dat drink ik ook nog vaak. Al is dat in mijn geval nogal saai, gewoon Oxfam oploskoffie
Ik drink dat gewoon na mijn middageten, zo één tas per dag. Voor mij moet dat niet uit een of andere machine komengamerke1992 wrote:Eikes oploskoffie Geef mij maar een goeie nespresso of lavazza
Ik heb het nog niet geproefd, dus eigenlijk mag ik geen ordeel geven In het ziekenhuis bij ons geven wij aan de patiënten die geen caffeïne mogen drinken nescaffé oploskoffie en ik vind die niet echt lekker.met0t0 wrote:Ik drink dat gewoon na mijn middageten, zo één tas per dag. Voor mij moet dat niet uit een of andere machine komengamerke1992 wrote:Eikes oploskoffie Geef mij maar een goeie nespresso of lavazza
Die Oxfam oploskoffie vind ik nog best goed.
Hoezo off-topic? Als er ergens over koffie gepraat kan worden, is het hier toch wel?gamerke1992 wrote:Maar ik zal niet meer offtopic gaan nu