Geen idee eigenlijk aan hoeveel ik nu zit qua Watt, ik denk niet dat ik het zwaarste systeem heb dus ik denk/hoop wel genoeg te hebben met die 450W. En hmm, toen ik het vroeg op de fora van Ark wisten ze mij te zeggen dat het moeilijk zal worden om de game deftig te kunnen spelen. :o Misschien dat ik de game maar eerst eens uittest vooraleer er geld in te pompen dan, haha.BozeGozerXrd wrote: Met die upgrades krijg je al een beter systeem dan mij en ik kan zelfs nog prima Project Cars spelen(als er niet meer dan 20 auto's op de baan zijn). Als ik naar de systeemeisen van Ark kijk zou je de game nu al prima moeten kunnen spelen.
Je oude HD 6570 is tussen de 44 en 60W(afhankelijk van de versie) en je r7 250 is zo'n 65 W. Dat scheelt dus niet al teveel en RAM zou al helemaal niet veel Watt moeten gebruiken. Dus tenzij je nu al tegen de 450W aan zit zou dat geen probleem moeten zijn.
Op een nog andere site vroeg ik informatie naar de beste componenten die ik zou kunnen upgraden op mijn systeem en het advies was: koop een volledig nieuwe pc, uw pc is oud. xD
Edit: Net ff zo'n PSU calculator geprobeerd en die zegt dat ik aan 244W zit bij nieuwe set-up met R7. Vind ik wel wat heel laag maar swat, geen idee hoe betrouwbaar het is.