Re: The Witcher 3: Wild Hunt

77
Marty wrote:

Geweldige game. Ook leuk dat je quests gewoon op verschillende manieren kan completen.
Soms wel lastig op Death March mode
De game is inderdaad awesome! Al lang geleden dat ik nog zo zot was van een game.
En jouw filmpje is de max. Die bom is precies wel krachtig. Hoe komt dat?
Image
Image

83
Elexus wrote:
Maxidomino wrote:Zijn we het er allemaal mee eens dat Roach het domste en meest irritante paard is uit de gamegeschiedenis?
Image
Daarnet 5x achter elkaar staan wistlen en de 6de keer kwam ie eindelijk af.
Image
Gebeurt bij mij ook elke keer. En dan loopt hij nog tegen een boom of muur en moet je er zelf naar toe lopen.
Image
Image

85
Maxidomino wrote:
Elexus wrote:
Maxidomino wrote:Zijn we het er allemaal mee eens dat Roach het domste en meest irritante paard is uit de gamegeschiedenis?
Image
Daarnet 5x achter elkaar staan wistlen en de 6de keer kwam ie eindelijk af. :)
Gebeurt bij mij ook elke keer. En dan loopt hij nog tegen een boom of muur en moet je er zelf naar toe lopen.
Image
Heb ik echt nog nooit gehad. Roach mag jullie gewoon niet. :P
Image

86
billie91 wrote:
Maxidomino wrote:
Elexus wrote:
Daarnet 5x achter elkaar staan wistlen en de 6de keer kwam ie eindelijk af. :)
Image
Heb ik echt nog nooit gehad. Roach mag jullie gewoon niet. :P
Bij PewDiePie zat dat paard ook vast op een brug en verdween die plots in het water, om dan bij het fluiten van ver terug te komen.
Image

90
Voor wie het nog niet weet, CD Project Red weet hoe ze de touchpad op de controller op de juiste manier moet gebruiken. De touchpad wordt namelijk gebruikt als shortcut om op sommige menus te geraken.

1 keer klikken = gewone menu
blijven drukken = inventory
swipe naar boven of naar onder = jouw kaart verschijnt
L1+vierhoekje = meditate.

Dit zijn degene die ik ontdekt heb, misschien zijn er zelfs nog andere. ;)
Image