Re: The Witcher 3: Wild Hunt
76Geweldige game. Ook leuk dat je quests gewoon op verschillende manieren kan completen.
Soms wel lastig op Death March mode
De game is inderdaad awesome! Al lang geleden dat ik nog zo zot was van een game.Marty wrote:
Geweldige game. Ook leuk dat je quests gewoon op verschillende manieren kan completen.
Soms wel lastig op Death March mode
Daarnet 5x achter elkaar staan wistlen en de 6de keer kwam ie eindelijk af.Maxidomino wrote:Zijn we het er allemaal mee eens dat Roach het domste en meest irritante paard is uit de gamegeschiedenis?
Gebeurt bij mij ook elke keer. En dan loopt hij nog tegen een boom of muur en moet je er zelf naar toe lopen.Elexus wrote:Daarnet 5x achter elkaar staan wistlen en de 6de keer kwam ie eindelijk af.Maxidomino wrote:Zijn we het er allemaal mee eens dat Roach het domste en meest irritante paard is uit de gamegeschiedenis?
Heb ik echt nog nooit gehad. Roach mag jullie gewoon niet.Maxidomino wrote:Gebeurt bij mij ook elke keer. En dan loopt hij nog tegen een boom of muur en moet je er zelf naar toe lopen.Elexus wrote:Daarnet 5x achter elkaar staan wistlen en de 6de keer kwam ie eindelijk af.Maxidomino wrote:Zijn we het er allemaal mee eens dat Roach het domste en meest irritante paard is uit de gamegeschiedenis?
Bij PewDiePie zat dat paard ook vast op een brug en verdween die plots in het water, om dan bij het fluiten van ver terug te komen.billie91 wrote:Heb ik echt nog nooit gehad. Roach mag jullie gewoon niet.Maxidomino wrote:Gebeurt bij mij ook elke keer. En dan loopt hij nog tegen een boom of muur en moet je er zelf naar toe lopen.Elexus wrote:
Daarnet 5x achter elkaar staan wistlen en de 6de keer kwam ie eindelijk af.
Return to “Role playing games”