Re: LEGO Jurassic World

17
BozeGozerXrd wrote:Ik vind de magie van de JP reeks ontbreken in deze pseudo lego wereld. Als de hele gamewereld van lego was geweest zou het leuk zijn, maar alleen de bewegende objecten zijn van lego. De rest is gewoon een matige, textured 3D wereld.
Is dat niet iets wat ze al heel de tijd doen? Kan me niet herinneren dat Star Wars LEGO volledig in LEGO is.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: LEGO Jurassic World

18
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:Ik vind de magie van de JP reeks ontbreken in deze pseudo lego wereld. Als de hele gamewereld van lego was geweest zou het leuk zijn, maar alleen de bewegende objecten zijn van lego. De rest is gewoon een matige, textured 3D wereld.
Is dat niet iets wat ze al heel de tijd doen? Kan me niet herinneren dat Star Wars LEGO volledig in LEGO is.
Klopt, maar hier werkt dat meer tegen dan bij de meeste andere Lego games.

Re: LEGO Jurassic World

19
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:Ik vind de magie van de JP reeks ontbreken in deze pseudo lego wereld. Als de hele gamewereld van lego was geweest zou het leuk zijn, maar alleen de bewegende objecten zijn van lego. De rest is gewoon een matige, textured 3D wereld.
Is dat niet iets wat ze al heel de tijd doen? Kan me niet herinneren dat Star Wars LEGO volledig in LEGO is.
Klopt, maar hier werkt dat meer tegen dan bij de meeste andere Lego games.
Ik zie dan wel niet wat het te maken heeft met JP, klinkt eerder iets met LEGO te maken dan, dat die niet goed zit.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: LEGO Jurassic World

20
Captain Witwicky wrote:Ik zie dan wel niet wat het te maken heeft met JP, klinkt eerder iets met LEGO te maken dan, dat die niet goed zit.
Het heeft te maken met de niet-Lego wereld en dat die er niet als een echte levende jungle uitziet. Alle struiken en bomen lijken ook stil te staan. Dat zal ook komen omdat de game nog op de vorige generatie consoles uitkomt en nog dezelfde engine gebruikt. Deze is minder geschikt voor een bos en het steekt omdat het een bos is nog meer af van de lego onderdelen dan in de andere games.

Re: LEGO Jurassic World

21
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik zie dan wel niet wat het te maken heeft met JP, klinkt eerder iets met LEGO te maken dan, dat die niet goed zit.
Het heeft te maken met de niet-Lego wereld en dat die er niet als een echte levende jungle uitziet. Alle struiken en bomen lijken ook stil te staan. Dat zal ook komen omdat de game nog op de vorige generatie consoles uitkomt en nog dezelfde engine gebruikt. Deze is minder geschikt voor een bos en het steekt omdat het een bos is nog meer af van de lego onderdelen dan in de andere games.
Je bedoelt dus gewoon dat de omgeving niet levendig genoeg is en niet LEGO-achtig is?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: LEGO Jurassic World

26
Nieuwe trailer:


https://www.4gamers.be/trailers/45707/1 ... r-bonussen

Ook nieuws over de pre-orders, en ze maken het weer makkelijk. Simpel is het dat als je pre-ordered online via PSN, je méér krijgt dan fysiek bestellen...I don't like this.
Samen met de trailer zijn ook pre-order bonussen onthuld, al lijken die te verschillen per platform. Er is sowieso een exclusief character pack voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One, maar daarnaast zijn er nog extra's wanneer je de game digitaal bestelt via de PlayStation Store of Xbox Store. Voor PS3 en PS4 krijg je dan het Jurassic Park Trilogy Pack #1, met de Dino Handler, Eric Kirby en Paul Kirby als personages, en het Animal Control Vehicle. Voor Xbox 360 en Xbox One is er Pack #2 met de Helicopter Pilot, Lex en Tim Murphy, en de San Diego Cruiser van Iain Malcolm.
https://www.4gamers.be/trailers/45707/1 ... r-bonussen
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: LEGO Jurassic World

30
Tegenwoordig spot ik veel verschillen in de US vs EU store, zoals voor deze game, krijg je in de US ook nog een theme.

Pre-order and receive a bonus after checking out:
- LEGO Jurassic World Theme

Pre-Order LEGO Jurassic World and receive a free character and vehicle pack containing classic characters like Eric and Paul Kirby. Then cruise around the island in the Animal Control Vehicle and search for dinosaurs!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2