Ze zijn minder frequent en toch niet zo lang als in Skyrim of het voelt alleszins minder lang aan. Maar eenmaal je het loading screen hebt gehad, ben je wel vrij in de wereld. Niet bij elke deur die je opent wéér een laadscherm.EvilClown wrote: vind ge? ok eerst krijgt ge die kaartjes da ge kunt lezen in ne veel te korten tijd en dan dan nen tijd gewoon zwart scherm, dan vind ik da ook ni veel beter zenne
Re: The Elder Scrolls Online
17Dat was inderdaad wel de grootste ergernis met Skyrim, de laadtijden. Ik noem het gewoon slecht progameerwerk want het had echt veel beter gekund. Ik hoop dat het TESO het wat beter zal zijn.Toon8 wrote:Ik heb skyrim eerst gespeeld op mijn ps3 maar daar gewoon mee gestopt door die verschrikkelijke laad tijden. Ben hem dan op mijn pc gaan spelen en daar had ik niet eens de tijd om het tekstje van het laad scherm te lezen, was veel leuker om zo te spelen.Elexus wrote:1000u waarvan 500u loading screens prolly.
18Op den duur werd je bang om nog ergens binnen te gaan omdat je wist wat er ging komenElexus wrote:Ze zijn minder frequent en toch niet zo lang als in Skyrim of het voelt alleszins minder lang aan. Maar eenmaal je het loading screen hebt gehad, ben je wel vrij in de wereld. Niet bij elke deur die je opent wéér een laadscherm.EvilClown wrote: vind ge? ok eerst krijgt ge die kaartjes da ge kunt lezen in ne veel te korten tijd en dan dan nen tijd gewoon zwart scherm, dan vind ik da ook ni veel beter zenne
19ok daar hebde een puntElexus wrote:Ze zijn minder frequent en toch niet zo lang als in Skyrim of het voelt alleszins minder lang aan. Maar eenmaal je het loading screen hebt gehad, ben je wel vrij in de wereld. Niet bij elke deur die je opent wéér een laadscherm.EvilClown wrote: vind ge? ok eerst krijgt ge die kaartjes da ge kunt lezen in ne veel te korten tijd en dan dan nen tijd gewoon zwart scherm, dan vind ik da ook ni veel beter zenne
20Blijkbaar is er een beta aan de gang voor de game. Is hier iemand die de beta speelt?
http://www.psx-sense.nl/191082/the-elde ... van-start/
http://www.psx-sense.nl/191082/the-elde ... van-start/
22Ik niet, maar misschien dat ik het later wel koop. Volgens mij ga ik te veel skyrim in next-gen verwachten.
23Ik had misschien interesse om hem te halen op release maar ik ben nog wel even zoet met Witcher 3.
25Ik zie juist dat hij al aan het downloaden is
Nu nog wel 3 dagen wachten voor ik hem kan spelen
Nu nog wel 3 dagen wachten voor ik hem kan spelen
26Als er meerder mensen de game toch gaan kopen hier, misschien wel een guild maken.
27bron: Videogamer.comWith the console beta just around the corner, we're sure everyone is interested to know the size of the game client in order to get your hard drives ready," explains the blog post. "ESOTU is an incredibly massive game, both in terms of sheer scope and the data required to bring you this truly enormous experience. At the moment, the client will exceed a 50GB Blu-ray disc which means there will also be a large day-one patch that is somewhere in the region of 15GB
Een day one patch van 15GB
28Wow dat beloofdMarty wrote:bron: Videogamer.comWith the console beta just around the corner, we're sure everyone is interested to know the size of the game client in order to get your hard drives ready," explains the blog post. "ESOTU is an incredibly massive game, both in terms of sheer scope and the data required to bring you this truly enormous experience. At the moment, the client will exceed a 50GB Blu-ray disc which means there will also be a large day-one patch that is somewhere in the region of 15GB
Een day one patch van 15GB
29Ik ga eerst is afwachten wat de reviews zeggen en dan koop ik deze misschien wel.
30Game ontvangen. Moet nu alleen nog een patch van iets meer dan 15 GB binnenhengelen. Nog 11 uur te gaan geeft ie aan