Re: The Elder Scrolls Online

16
EvilClown wrote: vind ge? ok eerst krijgt ge die kaartjes da ge kunt lezen in ne veel te korten tijd en dan dan nen tijd gewoon zwart scherm, dan vind ik da ook ni veel beter zenne
Ze zijn minder frequent en toch niet zo lang als in Skyrim of het voelt alleszins minder lang aan. Maar eenmaal je het loading screen hebt gehad, ben je wel vrij in de wereld. Niet bij elke deur die je opent wéér een laadscherm. :p
Image

17
Toon8 wrote:
Elexus wrote:1000u waarvan 500u loading screens prolly. :p
Ik heb skyrim eerst gespeeld op mijn ps3 maar daar gewoon mee gestopt door die verschrikkelijke laad tijden. Ben hem dan op mijn pc gaan spelen en daar had ik niet eens de tijd om het tekstje van het laad scherm te lezen, was veel leuker om zo te spelen.
Dat was inderdaad wel de grootste ergernis met Skyrim, de laadtijden. Ik noem het gewoon slecht progameerwerk want het had echt veel beter gekund. Ik hoop dat het TESO het wat beter zal zijn.
Image

18
Elexus wrote:
EvilClown wrote: vind ge? ok eerst krijgt ge die kaartjes da ge kunt lezen in ne veel te korten tijd en dan dan nen tijd gewoon zwart scherm, dan vind ik da ook ni veel beter zenne
Ze zijn minder frequent en toch niet zo lang als in Skyrim of het voelt alleszins minder lang aan. Maar eenmaal je het loading screen hebt gehad, ben je wel vrij in de wereld. Niet bij elke deur die je opent wéér een laadscherm. :p
Op den duur werd je bang om nog ergens binnen te gaan omdat je wist wat er ging komen :P
Image

19
Elexus wrote:
ok daar hebde een punt :p

27
With the console beta just around the corner, we're sure everyone is interested to know the size of the game client in order to get your hard drives ready," explains the blog post. "ESOTU is an incredibly massive game, both in terms of sheer scope and the data required to bring you this truly enormous experience. At the moment, the client will exceed a 50GB Blu-ray disc which means there will also be a large day-one patch that is somewhere in the region of 15GB
bron: Videogamer.com

Een day one patch van 15GB :silly:
Image

28
Marty wrote:
With the console beta just around the corner, we're sure everyone is interested to know the size of the game client in order to get your hard drives ready," explains the blog post. "ESOTU is an incredibly massive game, both in terms of sheer scope and the data required to bring you this truly enormous experience. At the moment, the client will exceed a 50GB Blu-ray disc which means there will also be a large day-one patch that is somewhere in the region of 15GB
bron: Videogamer.com

Een day one patch van 15GB :silly:
Wow dat beloofd :O
Image