Re: Quick News Topic

332
Maxidomino wrote:Weet ge wat, vanaf maandag doen we dit hier verder, maar dan in het poll topic. Uncharted vs Tomb Raider. :)
Strak plan Maxime!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

340
minermb wrote:
Toon8 wrote:Voor degenen die ook op pc gamen, steam summer sale begint nu donderdag 11 juni :cool:
http://www.4gamers.be/nieuws/45972/1/Be ... op-11-juni
snel nog wat geld zetten op paypal acc :)
Dat had ik ook al een tijdje geleden gelezen :D ik heb er nu al zin in. En nu ik gtaV heb gerefund op steam, heb ik genoeg geld op mijn steam account staan voor de summersale
Image
arty:
Er was toen sprake van een gerucht dat hij op 18 juni zou beginnen, het is iets vroeger geworden uiteindelijk. Heb je gtaV kunnen refunden door de nieuwe refund policy? of was het nog voor deze uitkwam
Image

341
Toon8 wrote:
minermb wrote:
Toon8 wrote:Voor degenen die ook op pc gamen, steam summer sale begint nu donderdag 11 juni :cool:
http://www.4gamers.be/nieuws/45972/1/Be ... op-11-juni
snel nog wat geld zetten op paypal acc :)
Dat had ik ook al een tijdje geleden gelezen :D ik heb er nu al zin in. En nu ik gtaV heb gerefund op steam, heb ik genoeg geld op mijn steam account staan voor de summersale
Image
arty:
Er was toen sprake van een gerucht dat hij op 18 juni zou beginnen, het is iets vroeger geworden uiteindelijk. Heb je gtaV kunnen refunden door de nieuwe refund policy? of was het nog voor deze uitkwam
Ik had het al eerder gelezen en toen stond er volgens mij gewoon 11 juni ;)
Ik heb hem kunnen refunden met de refund policy. Best fijn, want mijn laptop kon hem niet aan :(
Image

342
minermb wrote:
Toon8 wrote:
minermb wrote: Dat had ik ook al een tijdje geleden gelezen :D ik heb er nu al zin in. En nu ik gtaV heb gerefund op steam, heb ik genoeg geld op mijn steam account staan voor de summersale
Image
arty:
Ik heb hem kunnen refunden met de refund policy. Best fijn, want mijn laptop kon hem niet aan :(
Ik had ook eventjes terug gelezen dat er op een russische site de datum van de sale gelekt was, en nu verschoot ik dat het al nu donderdag was :P Dacht dat het wat later ging zijn. De nieuwe policy is ook wel veel klantvriendelijker geworden, gelukkig dat je je geld kon terug krijgen. Er zijn wel een aantal sites waarop je kan testen of je laptop hem kan draaien, zoals can you run it.
Image

343
Toon8 wrote:
minermb wrote:
Toon8 wrote:
minermb wrote: Dat had ik ook al een tijdje geleden gelezen :D ik heb er nu al zin in. En nu ik gtaV heb gerefund op steam, heb ik genoeg geld op mijn steam account staan voor de summersale
Image
arty:
Ik had ook eventjes terug gelezen dat er op een russische site de datum van de sale gelekt was, en nu verschoot ik dat het al nu donderdag was
Image
Dacht dat het wat later ging zijn. De nieuwe policy is ook wel veel klantvriendelijker geworden, gelukkig dat je je geld kon terug krijgen. Er zijn wel een aantal sites waarop je kan testen of je laptop hem kan draaien, zoals can you run it.
Ik had can you run it ook gebruikt en die zei dat mijn laptop het wel aankon. En mijn laptop kon het wel aan, maar het was nauwelijks speelbaar omdat die telkens haperde of vastliep :-"
Image