Re: Quick News Topic
331Weet ge wat, vanaf maandag doen we dit hier verder, maar dan in het poll topic. Uncharted vs Tomb Raider.
Strak plan Maxime!Maxidomino wrote:Weet ge wat, vanaf maandag doen we dit hier verder, maar dan in het poll topic. Uncharted vs Tomb Raider.
de sadisten onder ons mogen alvast in hun handjes wrijvenToon8 wrote:Veel screenshots voor mogelijke Dark souls 3
http://www.4gamers.be/trailers/45928/1/ ... III-gelekt
Dat had ik ook al een tijdje geleden gelezen ik heb er nu al zin in. En nu ik gtaV heb gerefund op steam, heb ik genoeg geld op mijn steam account staan voor de summersale arty:Toon8 wrote:Voor degenen die ook op pc gamen, steam summer sale begint nu donderdag 11 juni
http://www.4gamers.be/nieuws/45972/1/Be ... op-11-juni
snel nog wat geld zetten op paypal acc
Er was toen sprake van een gerucht dat hij op 18 juni zou beginnen, het is iets vroeger geworden uiteindelijk. Heb je gtaV kunnen refunden door de nieuwe refund policy? of was het nog voor deze uitkwamminermb wrote:Dat had ik ook al een tijdje geleden gelezen ik heb er nu al zin in. En nu ik gtaV heb gerefund op steam, heb ik genoeg geld op mijn steam account staan voor de summersale arty:Toon8 wrote:Voor degenen die ook op pc gamen, steam summer sale begint nu donderdag 11 juni
Ik had het al eerder gelezen en toen stond er volgens mij gewoon 11 juniToon8 wrote:Er was toen sprake van een gerucht dat hij op 18 juni zou beginnen, het is iets vroeger geworden uiteindelijk. Heb je gtaV kunnen refunden door de nieuwe refund policy? of was het nog voor deze uitkwamminermb wrote:Dat had ik ook al een tijdje geleden gelezen ik heb er nu al zin in. En nu ik gtaV heb gerefund op steam, heb ik genoeg geld op mijn steam account staan voor de summersale arty:Toon8 wrote:Voor degenen die ook op pc gamen, steam summer sale begint nu donderdag 11 juni
Ik had ook eventjes terug gelezen dat er op een russische site de datum van de sale gelekt was, en nu verschoot ik dat het al nu donderdag was Dacht dat het wat later ging zijn. De nieuwe policy is ook wel veel klantvriendelijker geworden, gelukkig dat je je geld kon terug krijgen. Er zijn wel een aantal sites waarop je kan testen of je laptop hem kan draaien, zoals can you run it.minermb wrote:Ik had het al eerder gelezen en toen stond er volgens mij gewoon 11 juniToon8 wrote:Er was toen sprake van een gerucht dat hij op 18 juni zou beginnen, het is iets vroeger geworden uiteindelijk. Heb je gtaV kunnen refunden door de nieuwe refund policy? of was het nog voor deze uitkwamminermb wrote: Dat had ik ook al een tijdje geleden gelezen ik heb er nu al zin in. En nu ik gtaV heb gerefund op steam, heb ik genoeg geld op mijn steam account staan voor de summersale arty:
Ik heb hem kunnen refunden met de refund policy. Best fijn, want mijn laptop kon hem niet aan
Ik had can you run it ook gebruikt en die zei dat mijn laptop het wel aankon. En mijn laptop kon het wel aan, maar het was nauwelijks speelbaar omdat die telkens haperde of vastliepToon8 wrote:Ik had ook eventjes terug gelezen dat er op een russische site de datum van de sale gelekt was, en nu verschoot ik dat het al nu donderdag was Dacht dat het wat later ging zijn. De nieuwe policy is ook wel veel klantvriendelijker geworden, gelukkig dat je je geld kon terug krijgen. Er zijn wel een aantal sites waarop je kan testen of je laptop hem kan draaien, zoals can you run it.minermb wrote:Ik had het al eerder gelezen en toen stond er volgens mij gewoon 11 juniToon8 wrote:Er was toen sprake van een gerucht dat hij op 18 juni zou beginnen, het is iets vroeger geworden uiteindelijk. Heb je gtaV kunnen refunden door de nieuwe refund policy? of was het nog voor deze uitkwamminermb wrote: Dat had ik ook al een tijdje geleden gelezen ik heb er nu al zin in. En nu ik gtaV heb gerefund op steam, heb ik genoeg geld op mijn steam account staan voor de summersale arty:
Ik heb hem kunnen refunden met de refund policy. Best fijn, want mijn laptop kon hem niet aan