nice GozerBozeGozerXrd wrote:Jaaa, deze:Gamefreak wrote:nu nog een foto met Sepp Blater deropmet0t0 wrote:Dat zou de game ook alvast wat meer realistisch maken
Re: Het afdwaaltopic
228dan weet je wat je te doen staatRoyVdW wrote:Kolm heeft zoveel trophies. Wow ben ik wel jaloers op ze
229Helaas nu tijdgebrek. Examens dus prioriteiten stellen. Als ik op pensioen ben haal ik alles wel in, maar dan zal de motoriek wel minder zijn helaas.Gamefreak wrote:dan weet je wat je te doen staatRoyVdW wrote:Kolm heeft zoveel trophies. Wow ben ik wel jaloers op ze
230Dan speel je steeds dezelfde game uit omdat je vergeten bent dat je m vorige week ook al uitgespeeld hebt.RoyVdW wrote:Helaas nu tijdgebrek. Examens dus prioriteiten stellen. Als ik op pensioen ben haal ik alles wel in, maar dan zal de motoriek wel minder zijn helaas.Gamefreak wrote:dan weet je wat je te doen staatRoyVdW wrote:Kolm heeft zoveel trophies. Wow ben ik wel jaloers op ze
231Lekker cheap wel dan.BozeGozerXrd wrote:Dan speel je steeds dezelfde game uit omdat je vergeten bent dat je m vorige week ook al uitgespeeld hebt.
232Dan zal ik een gelukkig mens zijn want heb dan al de platinum vooraleer de game is uitgespeeld
233Een Spaanse remake van Breaking Bad, met Walter Blanco en Jose Rosas... Waarom ook niet?
https://www.hollywoodreporter.com/live- ... sis-799586
https://www.hollywoodreporter.com/live- ... sis-799586
234Je doet me blozenRoyVdW wrote:Kolm heeft zoveel trophies. Wow ben ik wel jaloers op ze
Laatste tijd heb ik nochtans een stuk minder tijd dan vroeger... Kom eigenlijk enkel toe aan heel korte/snelle games of opruim van kleine DLC bv. Maar ik probeer toch nog wat te spelen in het weekend. Wel geen idee hoe ik nog eens toekom aan online trophies
Maar euh, jouw completion percentage mag er ook zijn hoor Ik ben vaak toch iets minder volhardend of ik word makkelijk afgeleid door een andere game
Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)
235sorry, het is nog te vroeg ik mag hier niets posten..... oepsmet0t0 wrote:Hmm, dit is zo'n topic waar ge één nacht een bericht in kunt posten en hopen dat er een aantal nachten later een antwoord komt
Aan de volgende die hier komt: waarom zijt ge nu nog wakker? Gewoon levensritme, niet kunnen slapen, nog een werk dat af moet, ...?
236Hier moogt ge op ieder uur postenGamefreak wrote:sorry, het is nog te vroeg ik mag hier niets posten..... oeps
237oef gelukkig, ik dacht al dat dit me een digitale boete ging opleveren, Joost mag weten wat jullie bij die term in petto zouden hebbenmet0t0 wrote:Hier moogt ge op ieder uur postenGamefreak wrote:sorry, het is nog te vroeg ik mag hier niets posten..... oeps
238Ja, en dankzij dat bespaarde geld wordt je een keer per maand gewassen.Elexus wrote:Lekker cheap wel dan.BozeGozerXrd wrote:Dan speel je steeds dezelfde game uit omdat je vergeten bent dat je m vorige week ook al uitgespeeld hebt.
239beter dat dan helemaal niet hé, al komen er extra taksen op schrob-borstels en dergelijkeBozeGozerXrd wrote:Ja, en dankzij dat bespaarde geld wordt je een keer per maand gewassen.Elexus wrote:Lekker cheap wel dan.BozeGozerXrd wrote:Dan speel je steeds dezelfde game uit omdat je vergeten bent dat je m vorige week ook al uitgespeeld hebt.
240Pfff ik moet er niet aan denken. Zou dat echt zijn dat maandelijks wassen Gozer of maak je een grapje? Denk toch minstens wekelijks. Heb ook twee overgrootmoeders in't rusthuis gehad, maar zijn ondertussen overleden en heb nooit geweten hoe zij daar werden verzorgd. Dement waren ze. Eenzaam volgens mij om daar 8 jaar te zitten...