Re: Het afdwaaltopic

229
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:Kolm heeft zoveel trophies. Wow ben ik wel jaloers op ze :cool:
dan weet je wat je te doen staat :smug:
Helaas nu tijdgebrek. Examens dus prioriteiten stellen. Als ik op pensioen ben haal ik alles wel in, maar dan zal de motoriek wel minder zijn helaas.
Image

Re: Het afdwaaltopic

230
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:Kolm heeft zoveel trophies. Wow ben ik wel jaloers op ze :cool:
dan weet je wat je te doen staat :smug:
Helaas nu tijdgebrek. Examens dus prioriteiten stellen. Als ik op pensioen ben haal ik alles wel in, maar dan zal de motoriek wel minder zijn helaas.
Dan speel je steeds dezelfde game uit omdat je vergeten bent dat je m vorige week ook al uitgespeeld hebt.

Re: Het afdwaaltopic

234
RoyVdW wrote:Kolm heeft zoveel trophies. Wow ben ik wel jaloers op ze :cool:
Je doet me blozen :girl:

Laatste tijd heb ik nochtans een stuk minder tijd dan vroeger... Kom eigenlijk enkel toe aan heel korte/snelle games of opruim van kleine DLC bv. Maar ik probeer toch nog wat te spelen in het weekend. Wel geen idee hoe ik nog eens toekom aan online trophies :think:

Maar euh, jouw completion percentage mag er ook zijn hoor ;) Ik ben vaak toch iets minder volhardend of ik word makkelijk afgeleid door een andere game :p
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

235
met0t0 wrote:Hmm, dit is zo'n topic waar ge één nacht een bericht in kunt posten en hopen dat er een aantal nachten later een antwoord komt :p

Aan de volgende die hier komt: waarom zijt ge nu nog wakker? Gewoon levensritme, niet kunnen slapen, nog een werk dat af moet, ...?
sorry, het is nog te vroeg ik mag hier niets posten..... oeps :q:

Re: Het afdwaaltopic

239
BozeGozerXrd wrote:
Elexus wrote:
BozeGozerXrd wrote:Dan speel je steeds dezelfde game uit omdat je vergeten bent dat je m vorige week ook al uitgespeeld hebt.
Lekker cheap wel dan. :p
Ja, en dankzij dat bespaarde geld wordt je een keer per maand gewassen.
beter dat dan helemaal niet hé, al komen er extra taksen op schrob-borstels en dergelijke :O

Re: Het afdwaaltopic

240
Pfff ik moet er niet aan denken. Zou dat echt zijn dat maandelijks wassen Gozer of maak je een grapje? Denk toch minstens wekelijks. Heb ook twee overgrootmoeders in't rusthuis gehad, maar zijn ondertussen overleden en heb nooit geweten hoe zij daar werden verzorgd. Dement waren ze. Eenzaam volgens mij om daar 8 jaar te zitten...
Image