Re: Batman: Arkham Knight

46
Toon8 wrote:Tjah, het eerste deel was verduidelijken waarom een pre order. En dat laatste was dat ik hetzelfde denk over dlc zoals shampi hier zei.
ShAmPi wrote:Mij kan een extra skin in winkel X geen zak schelen.
Meer zelfs
Mij kan alle DLC geen zak schelen
Allemaal mooi meegenomen als je iets krijgt bij een preorder
Jij gaf een artikel waarin die verschillende versies werden uitgelegd met "succes aan de mensen die dit kopen". Waarop ik zei dat ik hem kopen. En toen begon de discussie over die pre order dlc en vandaar dacht ik dat het goed was om mijn pre order te verduidelijken, om aan te tonen dat het niets met die speciale pre order voordeel van game mania te maken had.
En uiteindelijk gaf ik ook mijn mening over die dlc's
ShAmPi beweerde dat ik niet over Xenoverse kritiek had, wat dus wel het geval is, waardoor de discussie (nou ja discussie is hier al een groot woord vind ik) begon en hier meningen werden gegeven. Ik wou informatief wezen voor degenen die het zich wel aantrekken dat er DLC gemist wordt. Gelukwensen is geen mening en ik zei dat ik pre-orders haat (om die grote reden in mijn vorige post) en liet het hierbij. Als jij je daar geen zorgen over maakt, fijn voor jou (al zal ik het nooit volledig begrijpen) :) Verder zie ik niet echt een reden om hier over bezig te blijven want wij hebben geen discussie toch? ;) We zitten gewoon te herhalen want we al zeiden :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Batman: Arkham Knight

49
Toon8 wrote:@Captain Witwicky
Ik weet niets van die xenoverse bedoening, alleen maar batman
Blij dat we nu elkaars mening kennen
In een van je vorige posts quote je ShAmPi, staat letterlijk in de zinnen daaronder die je had weggelaten, of kijk naar ShAmPi zijn post ;)
Leuk om meningen te delen :cool:
fsterchele23 wrote:uhm witwicky met de dlc ben je nie veel van dees game want je hebt geen ps4 om het spel te spelen
Dat is geen reden om toch de DLC te proberen krijgen ;)
Het staat dan gewoon langer in mijn downloadlijst voor PS4 :)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Batman: Arkham Knight

51
Maxidomino wrote:Ah captain je hebt niet eens een PS4. Dan kan je toch gewoon wachten op de GOTY editie waar alles inzit. :)
Euh...

Ik ga deze game naar alle waarschijnlijkheid nooit kopen, hoor :P
Ik wou mijn mede gamers informeren erover en wat meepraten, that's all ;)
Ik weet nog niet zo goed of GOTY edities ook alle pre-order DLC zouden hebben, nog niet op gelet moet ik zeggen...en niet bij alle games is de zekerheid dat er een GOTY komt :)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Batman: Arkham Knight

53
Vandaag mijn pre-order geannuleerd. Ik heb nog zo'n gigantische backlog dat het de moeite niet is om de game nu te kopen, wanneer ik eerst nog zoveel oudere games moet spelen en dan later een complete versie of GOTY versie kan kopen voor een lagere prijs, mét alle dlc...
Image

Re: Batman: Arkham Knight

54
Hybris wrote:Vandaag mijn pre-order geannuleerd. Ik heb nog zo'n gigantische backlog dat het de moeite niet is om de game nu te kopen, wanneer ik eerst nog zoveel oudere games moet spelen en dan later een complete versie of GOTY versie kan kopen voor een lagere prijs, mét alle dlc...
Je gaat dan wel een jaar moeten wachten :P
Image

Re: Batman: Arkham Knight

55
Toon8 wrote:
Hybris wrote:Vandaag mijn pre-order geannuleerd. Ik heb nog zo'n gigantische backlog dat het de moeite niet is om de game nu te kopen, wanneer ik eerst nog zoveel oudere games moet spelen en dan later een complete versie of GOTY versie kan kopen voor een lagere prijs, mét alle dlc...
Je gaat dan wel een jaar moeten wachten :P
Met genoeg andere games in de backlog is dat geen probleem, dat is de reden waarom ik ook al een tijdje geen games meer koop :p

Re: Batman: Arkham Knight

56
Toon8 wrote:
Hybris wrote:Vandaag mijn pre-order geannuleerd. Ik heb nog zo'n gigantische backlog dat het de moeite niet is om de game nu te kopen, wanneer ik eerst nog zoveel oudere games moet spelen en dan later een complete versie of GOTY versie kan kopen voor een lagere prijs, mét alle dlc...
Je gaat dan wel een jaar moeten wachten :P
Daar vergis je je:

- Arkham Asylum kwam op de markt op 27/8/2009 en een GOTY versie op 26/3/2010. (7 maanden)
- Arkham City werd uitgebracht in oktober 2011 en de GOTY editie was er al in mei 2012... (7 maanden)

Andere, meer recente voorbeelden:

- Far Cry 4 (uitgebracht in november 2014, complete edition komt uit op 18/06/2015) (7 maanden)
- Shadow of Mordor (uitgebracht in oktober 2014, GOTY edition in mei 2015) (7 maanden)

Binnen een groot halfjaar heb ik Arkham Knight voor een betere prijs met meer content. Dan heb ik intussen nog genoeg games om te spelen:

AC: Unity, South Park: Stick of Truth, Heavy Rain, God of War: Ascension, LEGO Batman 3, LEGO The Hobbit, LEGO Marvel Superheroes, Killzone: Shadowfall, Call of Duty Advanced Warfare, ...

Kortom, in mijn situatie zou het dom zijn om hem nu al aan te schaffen, maar ik snap perfect dat voor andere mensen niet het geval is!
Image

Re: Batman: Arkham Knight

57
Hybris wrote:
Toon8 wrote:
Hybris wrote:Vandaag mijn pre-order geannuleerd. Ik heb nog zo'n gigantische backlog dat het de moeite niet is om de game nu te kopen, wanneer ik eerst nog zoveel oudere games moet spelen en dan later een complete versie of GOTY versie kan kopen voor een lagere prijs, mét alle dlc...
Je gaat dan wel een jaar moeten wachten :P
Daar vergis je je:

- Arkham Asylum kwam op de markt op 27/8/2009 en een GOTY versie op 26/3/2010. (7 maanden)
- Arkham City werd uitgebracht in oktober 2011 en de GOTY editie was er al in mei 2012... (7 maanden)

Andere, meer recente voorbeelden:

- Far Cry 4 (uitgebracht in november 2014, complete edition komt uit op 18/06/2015) (7 maanden)
- Shadow of Mordor (uitgebracht in oktober 2014, GOTY edition in mei 2015) (7 maanden)

Binnen een groot halfjaar heb ik Arkham Knight voor een betere prijs met meer content. Dan heb ik intussen nog genoeg games om te spelen:

AC: Unity, South Park: Stick of Truth, Heavy Rain, God of War: Ascension, LEGO Batman 3, LEGO The Hobbit, LEGO Marvel Superheroes, Killzone: Shadowfall, Call of Duty Advanced Warfare, ...

Kortom, in mijn situatie zou het dom zijn om hem nu al aan te schaffen, maar ik snap perfect dat voor andere mensen niet het geval is!
euhm, ok ... :P
Image

Re: Batman: Arkham Knight

59
Captain Witwicky wrote:Mijn backlog gaat me niet tegenhouden nieuwe games te kopen hoor
Image
Same here. Er staan nog veel games op me te wachten, voornamelijk kleine indies, maar he die tellen ook mee. Hangt ook af van je ingesteldheid natuurlijk of je een spel meteen wilt of niet. Ik wil alles meteen hebben, o.a. om niet gespoilt te worden, maar ook gewoon om het spel te spelen waar ik al zolang op wacht. Batman zal ik niet meteen op release kopen, maar kort daarna. Eerst The Witcher deftig uitspelen.
Image
Image

Re: Batman: Arkham Knight

60
Captain Witwicky wrote:Mijn backlog gaat me niet tegenhouden nieuwe games te kopen hoor :P
Jouw backlog bestaat al voor een groot deel uit games die je nog niet eens kan spelen omdat je de console nog niet hebt, :q: Als je die games niet gekocht had, had je nu misschien een paar sleutelhangers minder, maar wel genoeg geld voor een PS4. En dankzij prijsdalingen zou je die games inmiddels ook voor een fractie van de originele prijs kunnen kopen. :p