ShAmPi beweerde dat ik niet over Xenoverse kritiek had, wat dus wel het geval is, waardoor de discussie (nou ja discussie is hier al een groot woord vind ik) begon en hier meningen werden gegeven. Ik wou informatief wezen voor degenen die het zich wel aantrekken dat er DLC gemist wordt. Gelukwensen is geen mening en ik zei dat ik pre-orders haat (om die grote reden in mijn vorige post) en liet het hierbij. Als jij je daar geen zorgen over maakt, fijn voor jou (al zal ik het nooit volledig begrijpen) Verder zie ik niet echt een reden om hier over bezig te blijven want wij hebben geen discussie toch? We zitten gewoon te herhalen want we al zeidenToon8 wrote:Tjah, het eerste deel was verduidelijken waarom een pre order. En dat laatste was dat ik hetzelfde denk over dlc zoals shampi hier zei.Jij gaf een artikel waarin die verschillende versies werden uitgelegd met "succes aan de mensen die dit kopen". Waarop ik zei dat ik hem kopen. En toen begon de discussie over die pre order dlc en vandaar dacht ik dat het goed was om mijn pre order te verduidelijken, om aan te tonen dat het niets met die speciale pre order voordeel van game mania te maken had.ShAmPi wrote:Mij kan een extra skin in winkel X geen zak schelen.
Meer zelfs
Mij kan alle DLC geen zak schelen
Allemaal mooi meegenomen als je iets krijgt bij een preorder
En uiteindelijk gaf ik ook mijn mening over die dlc's
Re: Batman: Arkham Knight
46Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2