fsterchele23 wrote:++ men psn-id afbeelding is AWESOME (kben lichtn zot van JP xd)
Welke game is het van JP?
Elexus wrote:Captain Witwicky wrote:gamerke1992 wrote:
+++ Dagje vrij nemen en vanaf morgen er weer in vliegen
Een dagje vrij nemen tussen de examens? Mensen blijven me verbazen...
Lol, niet iedereen studeert een maand lang zonder enige breaks te nemen hoor.

Bij ons is't zelfs vrij normaal dat ge de dag dat ge een examen hebt gedaan vrijaf neemt om ffkes te bekomen. Doet ge natuurlijk niet als ge volgend examen een dag of 2 later hebt, maar anders is dat nog goed te doen.
Moest ik mij constant moeten opsluiten en niks meer kunnen doen, dan word ik zot.

gamerke1992 wrote:Voila helemaal zoals het bij mij is Ik heb 5 dagen voor het volgend examen en ik heb dat al eens op voorhand bekeken. Wanneer ik een examen heb gehad wil ik wat bekomen, om de dag erna met een fris hoofd terug te kunnen beginnen. Een maand lang studeren zonder een pauze te nemen na een examen is echt niet te doen voor mij persoonlijk.
Nou, mijn broer, zus en ik namen enkel de resterende uren van de dag na een examen vrij, nooit een hele dag of zeer lange pauzes voor gamen of tv.
--- Te weinig geslapen, nu koppijn...
+++ Gisteren Resi 6 gespeeld
--- Vandaag laptop delen, en ik met zoveel doen...
+++ Achja, lekker Resi 6 spelen dan maar...
+++ T-Rex, wat een beest
+++ Ratchet & Clank trailer en gameplay brengen water in mijn mond en nostalgische bui !
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
+/- Nog 13 dagen
--- Plannen maken voor JW te gaan zien, na de examens van mijn broer want die wilt mee...
+/- Nog 118 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Nog 0 dagen, ik moet LEGO Jurassic World hebben...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...