Voila helemaal zoals het bij mij is Ik heb 5 dagen voor het volgend examen en ik heb dat al eens op voorhand bekeken. Wanneer ik een examen heb gehad wil ik wat bekomen, om de dag erna met een fris hoofd terug te kunnen beginnen. Een maand lang studeren zonder een pauze te nemen na een examen is echt niet te doen voor mij persoonlijk.Elexus wrote:Lol, niet iedereen studeert een maand lang zonder enige breaks te nemen hoor. Bij ons is't zelfs vrij normaal dat ge de dag dat ge een examen hebt gedaan vrijaf neemt om ffkes te bekomen. Doet ge natuurlijk niet als ge volgend examen een dag of 2 later hebt, maar anders is dat nog goed te doen.Captain Witwicky wrote:Een dagje vrij nemen tussen de examens? Mensen blijven me verbazen...gamerke1992 wrote: +++ Dagje vrij nemen en vanaf morgen er weer in vliegen
Moest ik mij constant moeten opsluiten en niks meer kunnen doen, dan word ik zot.
+++ vandaag dus terug erin gevlogen
+++ interessanter vak dan het vorig examen
+- ps4 aan laten staan met TV die afstaat voor een trophy beetje energieverspilling, maarja (15 uur in first person spelen in GTA V, maar ik zit nog maar aan 6 uur en wil het een kleine boost geven)