Plat numero 138
Zoals op de vorige pagina:
Super Exploding Zoo!
Alleen op het eind kon ik steeds maar 1 level spelen en dan crashte de game (fout met saven). Gelukkig hoefde ik maar 2 stickers te zoeken nog.
Online trophies met mij zelf geboost
Re: Pronken met je Platinums
227Aangezien vele die hier spelen en plat hebben denk ik dat ik die ook eens ga downloaden. Het is toch gratis. Heb nog eens wat filmpjes gekeken en het ziet er nu wel ontspannen puzzelen uit. Wat hulp voor online is welkom wie zin heeft
Proficiat voor degene die hem al plat hebben
228Ik ga deze ook eens uittesten en kijken of het mij ligt.RoyVdW wrote:Aangezien vele die hier spelen en plat hebben denk ik dat ik die ook eens ga downloaden. Het is toch gratis. Heb nog eens wat filmpjes gekeken en het ziet er nu wel ontspannen puzzelen uit. Wat hulp voor online is welkom wie zin heeft
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
229Ik heb hem ook binnen Was lang geleden dat ik nog es een plat heb behaald.
230Proficiat iedereen met die Zoo plat! Heb hem ook maar gedownloaddividedx11 wrote:Ik heb hem ook binnen Was lang geleden dat ik nog es een plat heb behaald.
231Binnenkort ook es proberen om Never Alone eindelijk te 100%'en Daarna eens wat trophies binnen halen in de Uncharted games en daarna eens beginnen aan de Sly en R&C trilogies op vita, die sly's, zijn dat moeilijke plats? Veel dingen verzamelen of niet? Want dat doe ik niet zo graag.
232Die van sly staat bij mij ook nog klaar op een aparte memory card geen idee of je veel moet verzamelen, maar ik dacht dat de platinum meevalt.dividedx11 wrote:Binnenkort ook es proberen om Never Alone eindelijk te 100%'en Daarna eens wat trophies binnen halen in de Uncharted games en daarna eens beginnen aan de Sly en R&C trilogies op vita, die sly's, zijn dat moeilijke plats? Veel dingen verzamelen of niet? Want dat doe ik niet zo graag.
233Zou normaal gezien wel moeten meevallen, maar er komt toch wat collectibles verzamelen aan te pas..dividedx11 wrote:Binnenkort ook es proberen om Never Alone eindelijk te 100%'en Daarna eens wat trophies binnen halen in de Uncharted games en daarna eens beginnen aan de Sly en R&C trilogies op vita, die sly's, zijn dat moeilijke plats? Veel dingen verzamelen of niet? Want dat doe ik niet zo graag.
235Oke, dan ga ik misschien ook de nieuwste Sly es kopen dat ik toch een stapel games heb om mee te nemen op vakantieRoyVdW wrote:Die zijn allemaal makkelijk jongeman. Die heb ik ook
238congrats allemaal
Ik ga ook gewoon verder: Platinum 139: Bastion - You Done Good
Ik ga ook gewoon verder: Platinum 139: Bastion - You Done Good
239Iedereen is weer goed bezig proficiat. Ik moet nog 1 trophy bij super exploding zoo, dus er is een platinum op komst
240Marty jij bent echt supergoede en snelle trophyhunter hé Moet ook nog maar 2 trophies in SEZ. Wie wil online even helpen is direct plat