Re: The Elder Scrolls Online

46
Marty wrote:Ik ben zelf nog niet zo ver. Ben level 10. En op moment doe ik maar gewoon wat. Dan dual wield, dan destruction staff.
Heb zelf nog geen dungeon gedaan via de group finder. Ben gewoon zelf op avontuur
In Dominion zit ik maar aan level 15, dus als je eens samen wilt spelen of dungeon doen, let me know ;)
PSN tichke
Image

49
Gisteren de Mages en Fighters guild quests uitgespeeld, bij de Mages krijg je achteraf een paars wapen (keuze uit verschillende soorten).
Volgende dat ik ga doen is voor Werewolf gaan. Daarvoor moet je bepaalde zaken doen in de level 38 tot 42 gebieden van je faction.
PSN tichke
Image

52
Marty wrote:Dat heb ik meestal ook met zulke games. Met oblivion en Skyrim had ik dat ook.
Maar kun je kosteloos respeccen of wat kost dat?
Is te betalen met gold, maar niet zo veel.
Je kan points en skills apart respeccen. Dacht point 1000 gold, skills 3000 gold.
Je krijgt dan alle punten terug voor te herinvesteren.

Ik heb bijvoorbeeld alles (H, M, S) op gelijke hoogte gehouden (allemaal 15 punten tot nu toe), terwijl ik er misschien max 10 in health had moeten steken, en dan alles in M of S al naar gelang het type wapens dat ik zou gebruiken. Maar meeste skills van de Nightblade skilltrees zijn magicka based ...

Ik heb eerlijk gezegd amper moeite zelf om solo te spelen, maar kan een pak beter en zal wel nodig zijn later.
Int weekend ga ik nekeer alles resetten.
PSN tichke
Image

54
daviduvel wrote:Is dit spel de moeite? Game Mania en Bol.com hebben deze voor 10 euro. Maar als het rommel is, houd ik liever mijn 10 euro bij :D
Ik vond/vind het een heel leuk spel, met veel activiteiten en echte Elder Scrolls gameplay. :)
Hou u wel vast want de downloads die ge moet doen vooraleer ge kunt spelen, zijn niet mals.
Image

55
daviduvel wrote:Is dit spel de moeite? Game Mania en Bol.com hebben deze voor 10 euro. Maar als het rommel is, houd ik liever mijn 10 euro bij :D
Bij gamemania kan je het used voor zelfs maar 7,98 euro kopen ;) Ik heb het zelf net gekocht, want voor dat geld kan dat toch niet tegenvallen?
Image

59
Ik heb even moeten wennen, maar zit nu volledig in de flow van de game :) Ik vind de quests echt van een hoog niveau.

Ik ben ondertussen level 19 als Dark elf en sorcerer.

De graphics vallen wat tegen, maar eigenlijk went dat vrij snel.

Ik ben vooral blij dat ik eindelijk een mount heb. Wat een zaligheid om niet overal te voet naartoe te moeten gaan.
Image