Even gaan cheaten en haar IMDB-lijst opgezocht.
De spreekwoordelijke euro/frank viel onmiddellijk
Thor?
Re: Guess the Movie
77Bijna juistSanity penguin wrote:Even gaan cheaten en haar IMDB-lijst opgezocht.
De spreekwoordelijke euro/frank viel onmiddellijk
Thor?
80eeuuuhh ? je maakt een grapje neem ik aan, ik dacht dat Thor 2 nog eens niet bestondgamerke1992 wrote:KloptGamefreak wrote:Thor 2 ?
81Eerst had je thor uit 2011 en dan is er in 2013 thor the dark world uitgekomen. En nu wacht ik al een tijdje vol spanning op de derde film die denk ik binnenkort zal uitkomen.Gamefreak wrote:eeuuuhh ? je maakt een grapje neem ik aan, ik dacht dat Thor 2 nog eens niet bestondgamerke1992 wrote:KloptGamefreak wrote:Thor 2 ?
83toch de matrix? Moet hem eigenlijk nog eens verder kijken, heb alleen het beginstukje gezienGamefreak wrote: te makkelijk, ik weet het, ik denk dat de naam er in staat zelfs
86Lol, ik doelde op de keuze die Neo moet maken. Natuurlijk is het the matrix .Gamefreak wrote:helaas, misSanity penguin wrote:Red or blue pill?
87Je bedoelt Thomas.Sanity penguin wrote:Lol, ik doelde op de keuze die Neo moet maken.Gamefreak wrote:helaas, misSanity penguin wrote:Red or blue pill?
88@Pinguin, jaja, grapje, you are next !!
@Gozer, eigenlijk heb je gelijk want daar heet hij nog Thomas
@Gozer, eigenlijk heb je gelijk want daar heet hij nog Thomas
89Eigenlijk had minerb het al eerder goed geraden, maar bon; ik grijp mijn kans