Re: Devil May Cry 4: Special Edition

106
Gamefreak wrote:seg Cap, ik heb het niet zo goed gevolgd, is het zo dat je 3 keer het verhaal kunt spelen ? Met Dante/Nero en dan Vergil en dan Trish ? of ben ik mis ?

heb het al uitgedokterd, ik dacht oorspronkelijk dat er enkel bonusmissies waren voor die koters
Het verhaal is eigenlijk 1x met de campaign verdeeld over Dante & Nero
Daarnaast kan je nog 2x de campaign spelen (de levels doorkruisen) met Vergil, of de combo Trish & Lady. Beiden voegen niks toe gedurende de campaign maar zullen nieuwe intro en outro cutscènes hebben.

En dan mag je nog tig aantal keren de game uitspelen op alle moeilijkheidsgraden :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

108
Gamefreak wrote:dus eigenlijk is het 3 maal hetzelfde verhaal ? ga jij ze met alle karakters afhaspelen Cap ? :smug:
In feite wel, maar je kan het échte verhaal eigenlijk enkel volgen via Dante & Nero, want in de Trish & Lady en Vergil varianten is er geen verhaal, behalve de intro en outro, en laten ze normaal gezien alle verhaalelementen weg als je met die personages speelt. Het kan zijn dat je de cutscènes ziet maar dat heeft dan niks te maken met Trish & Lady of Vergil.

Ik ga inderdaad de game uitspelen met elk personage in elke moeilijkheidsgraad...uiteindelijk, want het is afhankelijk van hoeveel tijd ik kan gamen, rekening houdend met andere games en mijn "real life". Alleszins ga ik totdat ik de Super Characters heb (of alle modi heb unlocked), dus als ik het me goed herinner is dat de game minstens 2x uitspelen (1x om de DMD moeilijkheidsgraad te unlocken, 1x om die uit te spelen) (voor modi weet ik het niet zo goed meer, misschien 3x of 4x). Nu, het lijkt erop, volgens wat ik maar kan zien en horen dat enkel Dante, Nero en Vergil een super variant hebben, dus niet Trish & Lady, dus dat is dan maar met 3 personages de game uitspelen en als je weet dat Dante & Nero een combo is, dan is het 2 maal de game uitspelen op 2 verschillende moeilijkheidsgraden.

Wat een rekenwerk... :P

109
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:dus eigenlijk is het 3 maal hetzelfde verhaal ? ga jij ze met alle karakters afhaspelen Cap ? :smug:
In feite wel, maar je kan het échte verhaal eigenlijk enkel volgen via Dante & Nero, want in de Trish & Lady en Vergil varianten is er geen verhaal, behalve de intro en outro, en laten ze normaal gezien alle verhaalelementen weg als je met die personages speelt. Het kan zijn dat je de cutscènes ziet maar dat heeft dan niks te maken met Trish & Lady of Vergil.

Ik ga inderdaad de game uitspelen met elk personage in elke moeilijkheidsgraad...uiteindelijk, want het is afhankelijk van hoeveel tijd ik kan gamen, rekening houdend met andere games en mijn "real life". Alleszins ga ik totdat ik de Super Characters heb (of alle modi heb unlocked), dus als ik het me goed herinner is dat de game minstens 2x uitspelen (1x om de DMD moeilijkheidsgraad te unlocken, 1x om die uit te spelen) (voor modi weet ik het niet zo goed meer, misschien 3x of 4x). Nu, het lijkt erop, volgens wat ik maar kan zien en horen dat enkel Dante, Nero en Vergil een super variant hebben, dus niet Trish & Lady, dus dat is dan maar met 3 personages de game uitspelen en als je weet dat Dante & Nero een combo is, dan is het 2 maal de game uitspelen op 2 verschillende moeilijkheidsgraden.

Wat een rekenwerk... :P
Image

113
Gamefreak wrote:ik heb de story met Dante en Nero al afgehaspeld, nu ben ik bezig met Vergil.... hoe staan de zaken bij jou Keipitan Wicky ? :smug:
Zoals bijna iedereen weet ( :P ) = Geen PS4 ter beschikking...

Een artbook komt:

Devil May Cry 3142 Graphic Arts
Image
Moet ik hebben, dus eens zien waar ik centjes kan halen...

114
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:ik heb de story met Dante en Nero al afgehaspeld, nu ben ik bezig met Vergil.... hoe staan de zaken bij jou Keipitan Wicky ? :smug:

Een artbook komt:

Devil May Cry 3142 Graphic Arts
Image
Moet ik hebben, dus eens zien waar ik centjes kan halen...
dusssss.... jij zit al maanden over een game te likkenbaarden maar je hebt de console tot op deze dag nog niet ??

Cap, Cap toch :smug:

115
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:
dusssss.... jij zit al maanden over een game te likkenbaarden maar je hebt de console tot op deze dag nog niet ??

Cap, Cap toch
Voor veel games. Dat doe ik al meer dan 2 jaar in feite :p

120
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:Tja, teveel games zodat ik niet kan sparen voor een PS4 :p
Een maandje rotwerk doen en je kunt een PS4 kopen plus genoeg extra games die je nog niet al gekocht hebt. :q:
Je moet er mij niet aan herinneren...