Gamefreak wrote:dus eigenlijk is het 3 maal hetzelfde verhaal ? ga jij ze met alle karakters afhaspelen Cap ?

In feite wel, maar je kan het échte verhaal eigenlijk enkel volgen via Dante & Nero, want in de Trish & Lady en Vergil varianten is er geen verhaal, behalve de intro en outro, en laten ze normaal gezien alle verhaalelementen weg als je met die personages speelt. Het kan zijn dat je de cutscènes ziet maar dat heeft dan niks te maken met Trish & Lady of Vergil.
Ik ga inderdaad de game uitspelen met elk personage in elke moeilijkheidsgraad...uiteindelijk, want het is afhankelijk van hoeveel tijd ik kan gamen, rekening houdend met andere games en mijn "real life". Alleszins ga ik totdat ik de Super Characters heb (of alle modi heb unlocked), dus als ik het me goed herinner is dat de game minstens 2x uitspelen (1x om de DMD moeilijkheidsgraad te unlocken, 1x om die uit te spelen) (voor modi weet ik het niet zo goed meer, misschien 3x of 4x). Nu, het lijkt erop, volgens wat ik maar kan zien en horen dat enkel Dante, Nero en Vergil een super variant hebben, dus niet Trish & Lady, dus dat is dan maar met 3 personages de game uitspelen en als je weet dat Dante & Nero een combo is, dan is het 2 maal de game uitspelen op 2 verschillende moeilijkheidsgraden.
Wat een rekenwerk...