Re: The Witcher 3: Wild Hunt

121
Maxidomino wrote:
billie91 wrote:Ben nu met de game op level 29. De game wordt steeds spannender, maar ik blijf last houden van crashes. Wat wel jammer is, is dat wanneer je een quest gaat doen die ver onder je level zit, je amper nog XP krijgt. Verhoudingsgewijs snap ik dat wel, maar alsnog, het is niet leuk op die manier.
Howla 29. Ik dacht dat ik het verst zat op het forum. De examens zijn bijna gedaan en dan doe ik verder. Ik weet zelfs niet meer welk level ik ben, 26 ofzo dacht ik. :P
Als je een paar main quests doet, level je al super snel. Die Witcher contracts leveren ook veel XP op. Ben inmiddels level 30. :D
Image

122
Maxidomino wrote:
ShAmPi wrote:Ik lvl 4
heb me voorgenomen eest de batmans uit te spelen op ps3
Oei, het stuk over Batman niet lezen dan in mijn Sony recap. Hopelijk heb ik u niet gespoilt moest ge het al gelezen hebben. :shhhh:
I dont care bout spoilers. Hehe
anyway ben bezig aan city en vind persoonlijk asylum beter.
te onduidelijk waar ik moet zijn in city. En die riddlerzaken snap ik niet.
en die detetive scan heeft me nog niets opgeleverd zoals in asylum...
Image

123
Ik ben op drie dagen tijd van level 4 naar level 15 gegaan :D Maar zoals Billie zegt leveren de main quests veel XP op en daardoor steeg ik zo snel.

Ik heb eergisteren een crash gehad. Gelukkig dat het spel van zichzelf regelmatig saved, anders mocht ik een heel stuk opnieuw doen.
Image

126
wrecker-of-gear wrote:Kben nu aan m'n 2de playtrough bezeig op de "Death March!" difficulty level. Lukt wel al aardig ,het begin is moeilijk maar als je al de side quests doet ben je nogal snel overleveld . :smug:
Death match is idd redelijk simpel, had nog het meest moeite met de boss bij de laatste sidequest van yennefer
Image

132
fsterchele23 wrote:uhm ik ben level 18 nu bikke doordoen me dees tot until dawn uitkomt xd kzie wel waar ik dan zit :p
en hebben al die boeken een bepaalde rol ofzo?
Niet bij mijn weten, extra info over bepaalde types van monsters, ik las alleen boeken ivm witchergear ... en dan nog :-"

133
wrecker-of-gear wrote:
fsterchele23 wrote:uhm ik ben level 18 nu bikke doordoen me dees tot until dawn uitkomt xd kzie wel waar ik dan zit
Image

en hebben al die boeken een bepaalde rol ofzo?
Niet bij mijn weten, extra info over bepaalde types van monsters, ik las alleen boeken ivm witchergear ... en dan nog :-"
Handy to know. Ik heb nen guide vo mij te helpen met de monstertjes xd

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Image

135
Eerste betalende DLC is aangekonigd en hierbij ook een speciale fysieke editie van de game. Waarin een fysieke versie + playrules van Gwent zal zitten (volledige deck van 2 groeperingen). Ik hoop dan ook dat ze de Gwent packs apart zullen verkopen, maar daar lijkt het momenteel nog niet op. Het andere deck krijg je wellicht bij de volgende betalende DLC. De neutrale kaarten + 1 andere factie zat blijkbaar al in CE van the witcher bij sommige verkopers. Als het hele pack niet teveel kost zou ik het misschien wel overwegen om te kopen.
http://www.4gamers.be/trailers/48365/1/ ... s-of-Stone
Image