Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
1966---- ****overbetaalde mutns van voetballers die geen poot uitsteken. Da diene defauw gvd gebleven was in de boeregat vn waregem nen grote nieweart dat da is!!!
slecht geluimd Cois ?fsterchele23 wrote:---- ****overbetaalde mutns van voetballers die geen poot uitsteken. Da diene defauw gvd gebleven was in de boeregat vn waregem nen grote nieweart dat da is!!!
fsterchele23 wrote:Da bericht straalt alleszins geen dolle vreugde uit, nie?
Ma nu al wa bekoeld door iemand die er altij is voor mij :-)
Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Anime op groot scherm. Wat zou ik graag de nieuwe Dragon Ball films op groot scherm gezien hebben.Tamara wrote:Op Animecon hebben ze het hele weekend door anime draaien, en een deel van de films wordt vertoond in de theaterzaal van het World Forum. Nu is de zaal dan vaak wel leegjes, maar de tweede vertoning van Short Peace was toch wel het toppunt van triestheid. Volgens het plan moest de film op zaterdagavond om 22:40 beginnen, maar dat werd uiteindelijk drie kwartier later. Dat was voor 2/3 van de potentiële kijkers genoeg om te vertrekken. Ach ja, het was wel een thuisbioscoopervaring van megalomane proporties.Voor welke vertoning was dit?
Ik ben ook tevreden met mijn cinema thuis, maar voor sommigen ga ik naar het grote scherm (geen pauze gehad bij Terminator btw) omdat ik niet kan wachten tot die op tv komen En zo'n groot scherm heeft toch iets extra's, zeker voor films waar je lang naar uitkijkt en van franchises die je graag ziet. Degene bovenaan mijn lijstje nu (want dit jaar was al goed gevuld eigenlijk) is die nieuwe Alien film, waarschijnlijk voor 2016-2017.BozeGozerXrd wrote:Nee, blu-ray natuurlijk. Maar wat jij zegt kan ook of een TV film opnemen zodat je de reclames kunt overslaan. Bij die laatste heb je helaas vaak niet de keus ondertitels uit te zetten. Nog zo'n beperking van de bios. Ik vind mijn schermgrootte genoeg en met surround sound erbij is het een goede cinematische ervaring.
Zijn zus: veel te lang!met0t0 wrote:+++ Nieuwe broek, dat werd nog eens tijd