Re: Welke game speelde je het laatste uit?
256Devil May Cry 4 Remaster uitgespeeld, alle 3 de karakters en eentje op Devil Hunter... een nieuwe rit op een moeilijkere setting, daar waag ik me niet aan, op Devil Hunter was het soms al bibberen.....
hoe vaak heb je het loodje gelegd Gozer ? Weet je dat nog ?BozeGozerXrd wrote:Dark Souls: P.T.D. Edition
Stukken beter dan Demon's Souls, en ook zo goed als twee keer zo lang. Aan het einde vond ik het bijna te lang, vooral dankzij de grote hoeveelheden backtracking. Je kunt helaas niet naar alle gebieden warpen. Nog wat meer afwisseling had ook wel gemogen met stukken met meer achtergrond informatie over de wereld/het verhaal.
Geen idee, dat stond niet in beeld. De game is er op gericht om je vaak dood te maken, je gaat dus sowieso wel 30 keer dood zonder dat je er iets aan kan doen.Gamefreak wrote:hoe vaak heb je het loodje gelegd Gozer ? Weet je dat nog ?BozeGozerXrd wrote:Dark Souls: P.T.D. Edition
Stukken beter dan Demon's Souls, en ook zo goed als twee keer zo lang. Aan het einde vond ik het bijna te lang, vooral dankzij de grote hoeveelheden backtracking. Je kunt helaas niet naar alle gebieden warpen. Nog wat meer afwisseling had ook wel gemogen met stukken met meer achtergrond informatie over de wereld/het verhaal.
het aantal nulletjes gingen misschien niet op je schermBozeGozerXrd wrote:Geen idee, dat stond niet in beeld. De game is er op gericht om je vaak dood te maken, je gaat dus sowieso wel 30 keer dood zonder dat je er iets aan kan doen.Gamefreak wrote:hoe vaak heb je het loodje gelegd Gozer ? Weet je dat nog ?BozeGozerXrd wrote:Dark Souls: P.T.D. Edition
Ik speelde op PC dus er was juist meer ruimte geweest voor nulletjes en ik had acceptabele laadtijden van zo'n 3 seconden ipv 30 op PS3, dus iedere keer ook een mindere ergernis.Gamefreak wrote:het aantal nulletjes gingen misschien niet op je scherm
daar sla je de gozer op de kop Spijker, euh laat maarBozeGozerXrd wrote:Ik speelde op PC dus er was juist meer ruimte geweest voor nulletjes en ik had acceptabele laadtijden van zo'n 3 seconden ipv 30 op PS3, dus iedere keer ook een mindere ergernis.Gamefreak wrote:het aantal nulletjes gingen misschien niet op je scherm
Ik zou het eerder een 6/10 geven. De zwarte balken zijn inderdaad irritant in het begin. Na een tijdje viel het niet echt meer op omdat je het toch gewend bent. Het gebrek aan gameplay stoorde mij soms ook. Maar al bij al vond ik het nog wel een leuke game.M-power wrote:The order 1886 4/10
Cliché verhaal, zwarte balken zijn irritant, weinig gameplay
Goed om te horen. Gelukkig is het geen te lange gamedaviduvel wrote:Ik zou het eerder een 6/10 geven. De zwarte balken zijn inderdaad irritant in het begin. Na een tijdje viel het niet echt meer op omdat je het toch gewend bent. Het gebrek aan gameplay stoorde mij soms ook. Maar al bij al vond ik het nog wel een leuke game.M-power wrote:The order 1886 4/10
Cliché verhaal, zwarte balken zijn irritant, weinig gameplay
Ik heb altijd gehoord dat de pcport nogal slecht was. Blijkbaar valt het wel mee dan?BozeGozerXrd wrote:Dark Souls: P.T.D. Edition
Wat ik vooral jammer vond bij die game waren al de kleine eilandjes waar ge gewoon niet aan land kon gaan door een muur van bomen. Ook is het gevoel van vrijheid wat weg als er elke keer dat ge aan land gaat op een groter eiland een laadtijd tussen zit.met0t0 wrote:Assassin's Creed 4: Black Flag
Heel leuke game. In het begin was het nog wat wennen aan het gebrek van Assassins in het verhaal, mede doordat Edward zelf een gewone piraat is en pas later wat beter uitgewerkt wordt. De gameplay op zee is heel leuk en vlot, al gaat de uitdaging er snel uit. Alleen de Legendary Ships kunnen nog een beetje uitdaging bieden eenmaal ge alles op het maximum hebt.
De gameplay op land is gelukkig ook de moeite en een mooie afwisseling tussen stedelijke omgevingen en bossen. Ook goed dat de hoofdmissies zowel op land als op zee zijn. Vaste punt van kritiek op de gameplay blijven voor mij de bij momenten uiterst houterige bewegingen. Zoals het springen door bomen, of de overgang tussen land en water.
Nog een pluspunt zijn de graphics. Zo'n gigantische wereld en het is heel mooi in beeld gebracht.
8,5/10
Terechte punten van kritiek naar mijn mening. Ge kon overal druk beboste eilanden zien, maar er niet overal op geraken. Dat gevoel van vrijheid vind ik best goed, het had erger gekund, zoals in AC3, waar de game altijd moest laden als ge van of op uw schip wou. Ik heb er geen idee van hoe dat bij Unity zit, hopelijk is het daarbij al wat beter.Tjeefkeuh wrote:Wat ik vooral jammer vond bij die game waren al de kleine eilandjes waar ge gewoon niet aan land kon gaan door een muur van bomen. Ook is het gevoel van vrijheid wat weg als er elke keer dat ge aan land gaat op een groter eiland een laadtijd tussen zit.met0t0 wrote:Assassin's Creed 4: Black Flag
Heel leuke game. In het begin was het nog wat wennen aan het gebrek van Assassins in het verhaal, mede doordat Edward zelf een gewone piraat is en pas later wat beter uitgewerkt wordt. De gameplay op zee is heel leuk en vlot, al gaat de uitdaging er snel uit. Alleen de Legendary Ships kunnen nog een beetje uitdaging bieden eenmaal ge alles op het maximum hebt.
De gameplay op land is gelukkig ook de moeite en een mooie afwisseling tussen stedelijke omgevingen en bossen. Ook goed dat de hoofdmissies zowel op land als op zee zijn. Vaste punt van kritiek op de gameplay blijven voor mij de bij momenten uiterst houterige bewegingen. Zoals het springen door bomen, of de overgang tussen land en water.
Nog een pluspunt zijn de graphics. Zo'n gigantische wereld en het is heel mooi in beeld gebracht.
8,5/10
Ik ben juist Unity aan het spelen en daar kunnen de laadtijden best lang zijn. Ik heb nog geen enkele laadtijd van minder dan 30 sec gehadmet0t0 wrote:Terechte punten van kritiek naar mijn mening. Ge kon overal druk beboste eilanden zien, maar er niet overal op geraken. Dat gevoel van vrijheid vind ik best goed, het had erger gekund, zoals in AC3, waar de game altijd moest laden als ge van of op uw schip wou. Ik heb er geen idee van hoe dat bij Unity zit, hopelijk is het daarbij al wat beter.Tjeefkeuh wrote:Wat ik vooral jammer vond bij die game waren al de kleine eilandjes waar ge gewoon niet aan land kon gaan door een muur van bomen. Ook is het gevoel van vrijheid wat weg als er elke keer dat ge aan land gaat op een groter eiland een laadtijd tussen zit.met0t0 wrote:Assassin's Creed 4: Black Flag
8,5/10
Oei, dat belooft...Mr.Wolf wrote:Ik ben juist Unity aan het spelen en daar kunnen de laadtijden best lang zijn. Ik heb nog geen enkele laadtijd van minder dan 30 sec gehad