Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
364Een uit de GameMania's neem aub mee, daar hebben we nog 100 van liggen doos.Gamefreak wrote:dat is nog een uit de oude doos Sooi
365wat je zegt Gozer, een jaar of 5 geleden waren een maat en ik in de Mediamarkt in Hasselt, en we konden met de xbox doosjes 'Football Manager 2008' bijna een tweede Berlijnse muur maken....BozeGozerXrd wrote:Een uit de GameMania's neem aub mee, daar hebben we nog 100 van liggen doos.Gamefreak wrote:dat is nog een uit de oude doos Sooi
OT:
367Dat vond ik vroeger altijd wel leuk Samen met zoo tycoon enzoElexus wrote:
369heheElexus wrote:
heb ik nog geen week geleden nog eens uitgespeeld
371gamerke1992 wrote:15,79 euro met de nationale feestdag deal
Als uw vriendin ook soms gamet, zeker samen spelen, dan is de game veel leuker
372Ik heb er al alles aan gedaan, maar ze is en beetje tegen gamen spijtig maarja.met0t0 wrote:gamerke1992 wrote:15,79 euro met de nationale feestdag deal
373'k heb hetzelfde probleem hier het enige dat mijn vriendin graag speelt met mij is Mario Kartgamerke1992 wrote:met0t0 wrote:Ik heb er al alles aan gedaan, maar ze is en beetje tegen gamen spijtig maarja.gamerke1992 wrote:15,79 euro met de nationale feestdag deal
374Dan gaat ge een andere medespeler moeten vindengamerke1992 wrote:Ik heb er al alles aan gedaan, maar ze is en beetje tegen gamen spijtig maarja.met0t0 wrote:gamerke1992 wrote:15,79 euro met de nationale feestdag deal
375Ne maat van mij heeft het ook net gekocht, dus ik zal het met hem spelenmet0t0 wrote:Dan gaat ge een andere medespeler moeten vindengamerke1992 wrote:Ik heb er al alles aan gedaan, maar ze is en beetje tegen gamen spijtig maarja.met0t0 wrote:gamerke1992 wrote:15,79 euro met de nationale feestdag deal