Hmm, het lijkt niet echt vooruit te gaan met het raden
Denk vooral aan Pippi Langkous, dat zat er zeer dicht bij
Re: Guess the Movie
140dat kunnen er veel zijngamerke1992 wrote:Ik denk niet dat ik de film ga kennen, dus het zal van de anderen afhangen
143voor mij is dat een nutteloze tip er zijn honderden films gebaseerd op boeken
145Inderdaad wat vaagLigeiro wrote:voor mij is dat een nutteloze tip er zijn honderden films gebaseerd op boeken
Dan maar concreter. Pippi Langkous (zoals hier eerder al vermeld) is ook op een boek gebaseerd. Er is een nogal heel sterke link tussen de twee boeken...
146Zelfde auteur? Geen idee wie dat geschreven heeftmet0t0 wrote:Inderdaad wat vaagLigeiro wrote:voor mij is dat een nutteloze tip er zijn honderden films gebaseerd op boeken
Dan maar concreter. Pippi Langkous (zoals hier eerder al vermeld) is ook op een boek gebaseerd. Er is een nogal heel sterke link tussen de twee boeken...
147Inderdaad dezelfde auteurToon8 wrote:Zelfde auteur? Geen idee wie dat geschreven heeft
149Dat is hem zeker nietGamefreak wrote:hoe, is het niet Les Misérables ? ik ben nu eens uitzonderlijk serieus
Nu weten jullie de auteur al en via Shampi een tip over de titel. Nog meer tips nodig?
150Ze heeft wel nogal wat boeken geschreven
Britt-Mari lättar sitt hjärta ? Dat is de eerste op de lijst van wikipedia
Britt-Mari lättar sitt hjärta ? Dat is de eerste op de lijst van wikipedia