Re: Guess the Movie
154heh ?? Rasmus ?? nooit van gehoord.... Raspoetin kan ik welgamerke1992 wrote:Rasmus en de landloper
156Goeie gok, maar dat is het nietGamefreak wrote:die kerel ziet er niet zo fris uit.... Resident Evil ?
157gamerke1992 wrote:Goeie gok, maar dat is het nietGamefreak wrote:die kerel ziet er niet zo fris uit.... Resident Evil ?
158Survival of the Dead?
Heb de film niet gezien maar wel gehoord dat de zombies hier leerden vechten ofzo, vandaar
Heb de film niet gezien maar wel gehoord dat de zombies hier leerden vechten ofzo, vandaar
159Ook nietToon8 wrote:Survival of the Dead?
Een kleine tip, het gaat niet echt over een zombie.
161Dat is heel goed mogelijk hint hintMaxidomino wrote:Die vrouw haar gezicht zegt me iets maar ik kan er geen naam op plakken.
162tis mss je buurvrouw ?Maxidomino wrote:Die vrouw haar gezicht zegt me iets maar ik kan er geen naam op plakken.
163Zowel de buurvrouw links, rechts en aan de overkant zijn helaas niet zo mooi.Gamefreak wrote:tis mss je buurvrouw ?Maxidomino wrote:Die vrouw haar gezicht zegt me iets maar ik kan er geen naam op plakken.
OT: argh ik kan het niet af dat ik het niet weet. En jouw hint snap ik niet echt. Had die vrouw niet zo'n hemd aan en een bruin vestje?
164De hint is voor als je in België woont. Het was recent op tv.Maxidomino wrote:Zowel de buurvrouw links, rechts en aan de overkant zijn helaas niet zo mooi.Gamefreak wrote:tis mss je buurvrouw ?Maxidomino wrote:Die vrouw haar gezicht zegt me iets maar ik kan er geen naam op plakken.
OT: argh ik kan het niet af dat ik het niet weet. En jouw hint snap ik niet echt. Had die vrouw niet zo'n hemd aan en een bruin vestje?
165Oei oei, het probleem is dat ik geen tv meer kijk.gamerke1992 wrote:De hint is voor als je in België woont. Het was recent op tv.Maxidomino wrote:Zowel de buurvrouw links, rechts en aan de overkant zijn helaas niet zo mooi.Gamefreak wrote:tis mss je buurvrouw ?Maxidomino wrote:Die vrouw haar gezicht zegt me iets maar ik kan er geen naam op plakken.