NTGSruler wrote:Die Mother Base gameplay is bijna een game op zijn eigen. Vraag mij wel nog steeds af wat het nut er nu van is buiten bepaalde missies mss makkelijker te maken en dingen te upgraden? Jammer dat eens je FOB's wilt hebben je gevoelig bent aan online aanvallen. Ksnap niet goed het punt dat je het ook offline kunt spelen?
Missies makkelijker maken, zal duidelijk nog niet voor direct zijn. Ge moet er maar eens op letten hoeveel alles kost. Voertuigen laten droppen in het begin van de missie, dingen laten leveren, enz. kost allemaal best veel geld. Het Fulton Recovery System gebruiken eigenlijk ook. Zeker als ge er 12 verbruikt voor bijvoorbeeld een jeep naar Mother Base te brengen. Die video's van de ontwikkelaars doen het allemaal wat makkelijker lijken dan het zal zijn, zij nemen gewoon alles terug mee naar de basis

Net daarom dat het heel belangrijk zal zijn om uw Mother Base nauwkeurig van personeel te voorzien. Zij zullen u dan wel kunnen ondersteunen tijdens de missies, maar meer dan ondersteuning zal het volgens mij niet worden. Het precieze planningswerk en de foutloze uitvoering zullen nog helemaal van de speler afhankelijk zijn. Zeker aangezien de vijanden zich aanpassen aan uw tactiek. Als ge uw team op de Mother Base bijvoorbeeld de hele tijd sterkere varianten van het verdovingspistool laat maken, dan gaan vijanden merken dat ze zo op die manier veel headshots te verwerken krijgen. Ze gaan als reactie daarop meer helmen dragen, dus dan moet ge alweer een andere tactiek zoeken en uw team op Mother Base andere dingen laten maken.
Ik denk dat de Mother Base in offline-modus goed uit te breiden zal zijn en meer dan voldoende zal zijn om u te ondersteunen tijdens de missies, maar dat ge FOB's moet maken om echt verder te gaan. Dat ze u dus wel min of meer pushen richting online spelen, omdat ge dan een veel grotere Mother Base kunt maken.
We zullen ons hier met het forum goed moeten organiseren, dan kunnen we elkaar basissen wat verdedigen terwijl de ander op missie is
Ik heb trouwens de game (Day One Edition) en de paperback guide besteld, ik ben er helemaal klaar voor