Ah ok. Verklaart veel.ShAmPi wrote:Iemand die geregistreerd is maar nog niets gepost heeft
Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
47'k Heb getwijfeld, maar ik heb nog veel te veel ongespeelde games liggen en ik moet de laatste tijd ook wat beter op mijn geld letten, dus dan is zo'n CE niet echt een goed ideeMaxidomino wrote:Ah ik dacht dat je de collector's edition ook had besteld. Buiten jij en ik spelen er hier precies niet veel MGS.
48Die telt tot ie actief mee gaat posten niet mee. Ik speel ook MGS, maar ik heb geen PS4 en ga niet voor een matige PS3 versie van de game.ShAmPi wrote:Iemand die geregistreerd is maar nog niets gepost heeft
49Die gameplay video van 40 minuten is wel nice! Maar toch wordt er toch ook redelijk veel rond de pot gedraaid en vind ik dat je het allemaal zelf wat teveel moet opzoeken. Het heeft zijn voor- en nadelen denk ik. Persoonlijk heb ik liever de wat meer liniaire aanpak maar aan de andere kant is ietwat vrijheid in je beslissingen zeker een luxe.
Als het over de games en de reeks gaat: Het zegt mij wel wat maar het ingewikkelde verhaal, de moeilijke menu's soms (persoonlijk) en de vele opties die je kunt doen houden mij altijd wat tegen om er volop voor te gaan.
Als het over de games en de reeks gaat: Het zegt mij wel wat maar het ingewikkelde verhaal, de moeilijke menu's soms (persoonlijk) en de vele opties die je kunt doen houden mij altijd wat tegen om er volop voor te gaan.
50Voor de geïnteresseerden: De achievement/trophylijst van de game.
http://www.exophase.com/game/metal-gear ... ievements/
51Die ga ik wijselijk nog niet kijkenNTGSruler wrote:Voor de geïnteresseerden: De achievement/trophylijst van de game.
52Hier een filmpje met nog meer gameplaymogelijkheden uitgelegd
53Ik heb in de OPM van UK een artikel van 8 bladzijden gelezen. Allemaal heel uitgebreid. Het lijkt mij wel interessant
54De Mother Base-gameplay is echt fantastisch
Ik geraak er steeds meer van overtuigd om de game dan toch te pre-orderen, ook al heb ik er waarschijnlijk geen tijd voor op de release. Waar hebben jullie de game besteld? De CE is overal uitverkocht, dus waarschijnlijk ga ik gewoon de Day One Edition bij bol.com bestellen.
Ik geraak er steeds meer van overtuigd om de game dan toch te pre-orderen, ook al heb ik er waarschijnlijk geen tijd voor op de release. Waar hebben jullie de game besteld? De CE is overal uitverkocht, dus waarschijnlijk ga ik gewoon de Day One Edition bij bol.com bestellen.
55Die laatste gameplay ziet er inderdaad zalig uit! Ik heb de CE op bol.com besteld. Het beste dat je nu kan doen is inderdaad de day one editie kopen.
56Die Mother Base gameplay is bijna een game op zijn eigen. Vraag mij wel nog steeds af wat het nut er nu van is buiten bepaalde missies mss makkelijker te maken en dingen te upgraden? Jammer dat eens je FOB's wilt hebben je gevoelig bent aan online aanvallen. Ksnap niet goed het punt dat je het ook offline kunt spelen?
57Je kan alles van jouw Mother Base upgraden 'on the field' via jouw idroid. Maar je zal wel af en toe terug moeten naar MB anders daalt de moraal van jouw soldaten en zullen hun stats minderen. Mother Base is er inderdaad hoofdzakelijk om Snakes gear te upgraden maar daar hangt van alles aan vast.NTGSruler wrote:Die Mother Base gameplay is bijna een game op zijn eigen. Vraag mij wel nog steeds af wat het nut er nu van is buiten bepaalde missies mss makkelijker te maken en dingen te upgraden? Jammer dat eens je FOB's wilt hebben je gevoelig bent aan online aanvallen. Ksnap niet goed het punt dat je het ook offline kunt spelen?
Voor die fob's vraag ik me af hoe vaak je door een andere speler zal geinfiltreerd worden. Als het te vaak voorkomt zal ik de fob's helaas moeten desactiveren. Buiten het infiltreren kan je vrienden uitnodigen om hun jouw basis te tonen. Blijkbaar zouden vrienden ook jouw basis kunnen beschermen als jij aangevallen wordt. Dat zou dan een vervanging zijn voor het ontbreken van een coop-mode.
58Missies makkelijker maken, zal duidelijk nog niet voor direct zijn. Ge moet er maar eens op letten hoeveel alles kost. Voertuigen laten droppen in het begin van de missie, dingen laten leveren, enz. kost allemaal best veel geld. Het Fulton Recovery System gebruiken eigenlijk ook. Zeker als ge er 12 verbruikt voor bijvoorbeeld een jeep naar Mother Base te brengen. Die video's van de ontwikkelaars doen het allemaal wat makkelijker lijken dan het zal zijn, zij nemen gewoon alles terug mee naar de basisNTGSruler wrote:Die Mother Base gameplay is bijna een game op zijn eigen. Vraag mij wel nog steeds af wat het nut er nu van is buiten bepaalde missies mss makkelijker te maken en dingen te upgraden? Jammer dat eens je FOB's wilt hebben je gevoelig bent aan online aanvallen. Ksnap niet goed het punt dat je het ook offline kunt spelen?
Net daarom dat het heel belangrijk zal zijn om uw Mother Base nauwkeurig van personeel te voorzien. Zij zullen u dan wel kunnen ondersteunen tijdens de missies, maar meer dan ondersteuning zal het volgens mij niet worden. Het precieze planningswerk en de foutloze uitvoering zullen nog helemaal van de speler afhankelijk zijn. Zeker aangezien de vijanden zich aanpassen aan uw tactiek. Als ge uw team op de Mother Base bijvoorbeeld de hele tijd sterkere varianten van het verdovingspistool laat maken, dan gaan vijanden merken dat ze zo op die manier veel headshots te verwerken krijgen. Ze gaan als reactie daarop meer helmen dragen, dus dan moet ge alweer een andere tactiek zoeken en uw team op Mother Base andere dingen laten maken.
Ik denk dat de Mother Base in offline-modus goed uit te breiden zal zijn en meer dan voldoende zal zijn om u te ondersteunen tijdens de missies, maar dat ge FOB's moet maken om echt verder te gaan. Dat ze u dus wel min of meer pushen richting online spelen, omdat ge dan een veel grotere Mother Base kunt maken.
We zullen ons hier met het forum goed moeten organiseren, dan kunnen we elkaar basissen wat verdedigen terwijl de ander op missie is
Ik heb trouwens de game (Day One Edition) en de paperback guide besteld, ik ben er helemaal klaar voor