Re: Guess the Movie
201Ja Damian Wayne is de zoon van Batman en Talia Al Ghul. Maar ik zou de naam van die animatiefilm/serie bogot nie weten.
202tis ne animatie film series zijn niet in dit topicMaxidomino wrote:Ja Damian Wayne is de zoon van Batman en Talia Al Ghul. Maar ik zou de naam van die animatiefilm/serie bogot nie weten.
204ge moet en ge zult em hebben é?Toon8 wrote:Batman and son vs crime? of zoiets
titel is niet juist
205Ligeiro wrote:ge moet en ge zult em hebben é?Toon8 wrote:Batman and son vs crime? of zoiets
titel is niet juist
208Haha Toon zit er bijna op. Ik zal het voor hem laten. Verander 'son' door iets anders.
Edit: oeps toch verkeerd. Maar met alle tips is het niet zo moeilijk meer te vinden. Het woord 'son' moet er net wel staan.
Edit: oeps toch verkeerd. Maar met alle tips is het niet zo moeilijk meer te vinden. Het woord 'son' moet er net wel staan.
209Maxidomino wrote:Haha Toon zit er bijna op. Ik zal het voor hem laten. Verander 'son' door iets anders.
210Jamajah al die tegenstrijdigingen hier, zal het zo nooit vindenMaxidomino wrote:Haha Toon zit er bijna op. Ik zal het voor hem laten. Verander 'son' door iets anders.
Son ... Batman ...?
Moet er op beide puntjes nog iets staan of moeten er nog puntjes bijkomen? Kwestie om het gemakkelijker te maken