Ether One.
Re: Pronken met je Platinums
407#10: Uncharted 3
#11: Sound Shapes
#12 en #13 volgen nog dankzij cross-save
#11: Sound Shapes
#12 en #13 volgen nog dankzij cross-save
408Gameplay geeft de game een reviewscore van 86. Ga hem ook platten denk. Hopelijk komt die nog in sales. Lees alleen maar positieve dingen over hoe mooi het is.Sora_Lizard wrote:Thanx voor het compliment! Hoeveel een game voor iemand waard is kan ik moeilijk bepalen. Voor mij was het zeker zijn geld waard, daarom is het volgens mij ook een aanrader.RoyVdW wrote:Goede review, maar nu weet ik er nog niets meer over in principe. Is het zijn geld waard?
En waarom zullen we die hier niet zien NTGS? De plats die Frans haalt zijn doorgaan simpel als je bent te vinden voor het genre. ( )
Ik speel het liefste RPG's. Die zijn doorgaans nogal tijdrovend, vandaar dat ik die bij jou dan weer niet tegenkom?
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
410Owly da's rap, goed gedaan die moet en zal ik ook nog hebbencoolgamer wrote:Net mijn 16 platinum behaald met until dawn
411#37: South Park: The Stick of Truth
Amusante game, beter dan de laatste 5 seizoenen samen, alleen het einde viel tegen.
Er waren ook belachelijk veel missable collectibles, ge zijt verplicht een guide te gebruiken...
Amusante game, beter dan de laatste 5 seizoenen samen, alleen het einde viel tegen.
Er waren ook belachelijk veel missable collectibles, ge zijt verplicht een guide te gebruiken...
413Proficiat e lexiElexus wrote:Nummer 11:
Tearaway.
Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
418Maar zij vielen eerst aan... Ik kon er dus niks aan doenSora_Lizard wrote:Durf je wel tegen die kleintjes?
Congratz!
419Platinum #53
Teslagrad
Snelle maar moeilijke platinum en haast onmogelijk zonder guide. Veel gevloekt op sommige stukken minstens even moeilijk als death mode van Sound Shapes. Veel fingerspitz gevoel voor nodig en correcte timing. Geluk speelt soms ook mee. Blij dat ik er vanaf ben dat wel. Ingenieuze puzzels.
Teslagrad
Snelle maar moeilijke platinum en haast onmogelijk zonder guide. Veel gevloekt op sommige stukken minstens even moeilijk als death mode van Sound Shapes. Veel fingerspitz gevoel voor nodig en correcte timing. Geluk speelt soms ook mee. Blij dat ik er vanaf ben dat wel. Ingenieuze puzzels.
420Congratz!RoyVdW wrote:Platinum #53
Teslagrad