Re: Rocket League
257Vanwege school zou het mij in het weekend meer passenTjeefkeuh wrote:Past morgen- of donderdagavond voor jullie?
Hoewel ik donderdag en vrijdag eerste twee uur vrij ben, zou ik makkelijk tot 11:00/11:30 door kunnen gaan
259Morgenavond zal sowieso niet lukken, dan ben ik er niet. Donderdag is nog wat onduidelijk, dat zal ik ten laatste donderdagochtend weten
260Ik kan voorlopig niet meedoen want mijn PS4 is in reparatie.
Maar er zoooouuuu wel eens een *kuch* *kuch* toernooi *kuch* kunnen aangekondigd worden binnenkort.
Maar er zoooouuuu wel eens een *kuch* *kuch* toernooi *kuch* kunnen aangekondigd worden binnenkort.
263wow
daar zitten mooie arial goals bij. Dat heb ik nog steeds niet onder de knie. En je gebruikt bal cam, ik word daar helemaal dizzy van als ik dat gebruik
daar zitten mooie arial goals bij. Dat heb ik nog steeds niet onder de knie. En je gebruikt bal cam, ik word daar helemaal dizzy van als ik dat gebruik
265Thx!
@ Marty: ik gebruik hoofdzakelijk balcam ja, enkel als ik voor boosts ga of weg van bal rij zet ik hem even af.
vVliegen lukt wel maar het mikken tijdens het vliegen is iets anders. Ik kijk regelmatig naar Paschy zijn stream ... die kan er pas wat van!
@ Marty: ik gebruik hoofdzakelijk balcam ja, enkel als ik voor boosts ga of weg van bal rij zet ik hem even af.
vVliegen lukt wel maar het mikken tijdens het vliegen is iets anders. Ik kijk regelmatig naar Paschy zijn stream ... die kan er pas wat van!
PSN tichke
266Zo jammer van die op 2:25tichke wrote:Enkele van mijn doelpunten gebundeld:
Ik vergeet altijd dat ik tijdens het vliegen nog een keer op x kan duwen
267Wat een mooie goals! De bal raken tijdens het vliegen, lijkt mij echt maar zelden
268Tijd om daarop te oefenen dan! Kga een gaming session aanmaken voor volgende weekmet0t0 wrote:Wat een mooie goals! De bal raken tijdens het vliegen, lijkt mij echt maar zelden
269Haha ja, maar ik kom slechts zelden nog tot Rocket League door MGS V: TPPTjeefkeuh wrote:Tijd om daarop te oefenen dan! Kga een gaming session aanmaken voor volgende weekmet0t0 wrote:Wat een mooie goals! De bal raken tijdens het vliegen, lijkt mij echt maar zelden
270kuch cheats kuch ja idd zeer mooi !!met0t0 wrote:Wat een mooie goals! De bal raken tijdens het vliegen, lijkt mij echt maar zelden