Sora_Lizard wrote:Captain Witwicky wrote:Crap!
Voor zover ik ervan weet hebben ze een paar veranderingen gedaan voor de F.A.C.T.S guests.
- Eerst en vooral, je kan ze nu online kopen, tickets voor photoshoots, en die hebben voorrang bij te veel "vraag" naar de acteur/actrice
- Ten tweede, tickets zijn duurder geworden voor de photoshoots. Iedereen is 25€ zo te zien volgens de website, behalve den vent van Back To The Future, die is 50€
- Ten derde, dat wilt zeggen dat bijvoorbeeld ik, niet 50 € ga geven voor een tweedrangsacteur terwijl ik voor dezelfde prijs met 2 acteurs op de foto kan, met mijn huidig budget.
Wellicht gaat het om wat onbegrip bij mij, maar waarom zou je in Govertsnaam op de foto willen met wie dan ook (uitgezonderd je lief / partner of je eigen kinderen)? Laat staan dat je er geld voor neertelt. Ze mogen blij zijn dat jij geld betaalt voor hun games of wat dan ook.
Tzijn acteurs of actrices, niks met games te maken. En tis een goeie vraag, maar een echt duidelijk antwoord heb ik eigenlijk niet daarvoor. Waarom lopen mensen rond te roepen dat ze een bepaalde serie, film, acteur, actrice leuk vinden? Waarom cosplayen mensen in hun favoriete anime personage? Waarom lopen er mensen rond die op de foto willen met Chewbacca? Het moet iets betekenen voor je op een persoonlijk niveau denk ik om over te gaan tot zo'n beslissing, hier dus een photoshoot.
Is het een illusie dat je jezelf voorstelt, dat je iets dichter kan zijn bij het Hollywood leven of iets dichter bij een verhaal kan zijn die je graag ziet, of is het misschien dat de acteur/actrice een mooie prestatie hebben neergezet?
Wat doet het er eigenlijk toe? Als je de beslissing maakt en je wordt er blij van? Waarom je dan afvragen of het wel of niet sociaal aanvaard wordt?