Re: F.A.C.T.S. Convention Corner

16
dividedx11 wrote:Jullie konden allemaal een persticket krijgen hoor! Je moest het dan wel enkel individueel doen, dat is de enige optie. Heb de link hier nog gepost ;) Ik ga dus ook de zaterdag. Er stond onderaan de mail van dat persgedoe ook nog 'Wij kunnen niet garaderen dat u een gast zal kunnen interviewen', dus misschien lopen ze daar wel effe rond in de persruimte
Aja, kan me die link niet meer herinneren.
Ik heb nu ook wel niet de bedoeling mensen te gaan interviewen :D Teveel andere dingen te doen.
Misschien goed voor volgend jaar.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

18
dividedx11 wrote:Ik ga ook geen mensen interviewen hoor, maar zou natuurlijk wel tof zijn als ik daar iemand tegen het lijf loop ;)
Ik weet dat ze telkens in een aparte afdeling zitten, dus heb wel geen idee hoe je als pers daar geraakt.
Buiten guests weet ik ook niet wat je al pers daar speciaal zou doen behalve de sfeer weergeven in artikels of filmpjes.

19
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:Ik ga ook geen mensen interviewen hoor, maar zou natuurlijk wel tof zijn als ik daar iemand tegen het lijf loop ;)
Ik weet dat ze telkens in een aparte afdeling zitten, dus heb wel geen idee hoe je als pers daar geraakt.
Buiten guests weet ik ook niet wat je al pers daar speciaal zou doen behalve de sfeer weergeven in artikels of filmpjes.
Ik ben ook benieuwd, zou wel graag met iedereen die van de redactie is geweest een uitgebreid verslag schrijven met foto's enzo.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

21
dividedx11 wrote:Ik ben ook benieuwd, zou wel graag met iedereen die van de redactie is geweest een uitgebreid verslag schrijven met foto's enzo.
Ik zou wel kunnen meeschrijven, maar op het moment zelf zal ik niet van veel nut zijn denk ik :P
W.O.L.F. wrote:met0t0 en ik gaan ook op zaterdag :)
Misschien kunnen we in pm's wat gsm-nummers uitwisselen om elkaar ergens te vinden? :)
En vooral al onze uurwerken synchroniseren :lol:

25
Crap!

Voor zover ik ervan weet hebben ze een paar veranderingen gedaan voor de F.A.C.T.S guests.

- Eerst en vooral, je kan ze nu online kopen, tickets voor photoshoots, en die hebben voorrang bij te veel "vraag" naar de acteur/actrice
- Ten tweede, tickets zijn duurder geworden voor de photoshoots. Iedereen is 25€ zo te zien volgens de website, behalve den vent van Back To The Future, die is 50€
- Ten derde, dat wilt zeggen dat bijvoorbeeld ik, niet 50 € ga geven voor een tweedrangsacteur terwijl ik voor dezelfde prijs met 2 acteurs op de foto kan, met mijn huidig budget.

26
Captain Witwicky wrote:Crap!

Voor zover ik ervan weet hebben ze een paar veranderingen gedaan voor de F.A.C.T.S guests.

- Eerst en vooral, je kan ze nu online kopen, tickets voor photoshoots, en die hebben voorrang bij te veel "vraag" naar de acteur/actrice
- Ten tweede, tickets zijn duurder geworden voor de photoshoots. Iedereen is 25€ zo te zien volgens de website, behalve den vent van Back To The Future, die is 50€
- Ten derde, dat wilt zeggen dat bijvoorbeeld ik, niet 50 € ga geven voor een tweedrangsacteur terwijl ik voor dezelfde prijs met 2 acteurs op de foto kan, met mijn huidig budget.
Wellicht gaat het om wat onbegrip bij mij, maar waarom zou je in Govertsnaam op de foto willen met wie dan ook (uitgezonderd je lief / partner of je eigen kinderen)? Laat staan dat je er geld voor neertelt. Ze mogen blij zijn dat jij geld betaalt voor hun games of wat dan ook. :nerd:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

27
Sora_Lizard wrote:
Captain Witwicky wrote:Crap!

Wellicht gaat het om wat onbegrip bij mij, maar waarom zou je in Govertsnaam op de foto willen met wie dan ook (uitgezonderd je lief / partner of je eigen kinderen)? Laat staan dat je er geld voor neertelt. Ze mogen blij zijn dat jij geld betaalt voor hun games of wat dan ook.
Tzijn acteurs of actrices, niks met games te maken. En tis een goeie vraag, maar een echt duidelijk antwoord heb ik eigenlijk niet daarvoor. Waarom lopen mensen rond te roepen dat ze een bepaalde serie, film, acteur, actrice leuk vinden? Waarom cosplayen mensen in hun favoriete anime personage? Waarom lopen er mensen rond die op de foto willen met Chewbacca? Het moet iets betekenen voor je op een persoonlijk niveau denk ik om over te gaan tot zo'n beslissing, hier dus een photoshoot.

Is het een illusie dat je jezelf voorstelt, dat je iets dichter kan zijn bij het Hollywood leven of iets dichter bij een verhaal kan zijn die je graag ziet, of is het misschien dat de acteur/actrice een mooie prestatie hebben neergezet?

Wat doet het er eigenlijk toe? Als je de beslissing maakt en je wordt er blij van? Waarom je dan afvragen of het wel of niet sociaal aanvaard wordt?

28
Ik zou het ook zeker en vast leuk vinden om met zo'n acteur op de foto te gaan en heb er dan ook alle begrip voor. Alleen zou ik er m'n geld niet aan willen geven. Een spontane foto met een acteur of wat dan ook zou ik 20000 keer leuker vinden. Als hij bv. iets leuk zou signeren of een tekening maken ofzo zou ik het geld er misschien wel voor over hebben.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

29
dividedx11 wrote:Ik zou het ook zeker en vast leuk vinden om met zo'n acteur op de foto te gaan en heb er dan ook alle begrip voor. Alleen zou ik er m'n geld niet aan willen geven. Een spontane foto met een acteur of wat dan ook zou ik 20000 keer leuker vinden. Als hij bv. iets leuk zou signeren of een tekening maken ofzo zou ik het geld er misschien wel voor over hebben.
Signeren kun je ook doen, dat doen ze ook op F.A.C.T.S. je mag je eigen spullen meedoen. Heb ik vroeger gedaan, maar ik begon meer waarde te geven aan een foto dan een handtekening.