Harry Potter and the Deathly Hallows Pt 1 => zeer goede aanloop naar de finale 8/10
Harry Potter and the Deathly Hallows Pt 2 => zalige finale 9/10
Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
407Pixels 7/10
Vermakelijke film maar niet meer dan dat.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Vermakelijke film maar niet meer dan dat.
408The purge: 8/10
Leuk concept, alleen is het einde weer wat snel afgehaspeld.
Leuk concept, alleen is het einde weer wat snel afgehaspeld.
409Beasts of No Nation 8,5
Aangrijpend verhaal dat de realiteit weergeeft. Stond in de gazet gisteren en staat ook maar van gisteren op Netflix. Heeft een oscarnominatie maar komt niet in cinema's.
Aangrijpend verhaal dat de realiteit weergeeft. Stond in de gazet gisteren en staat ook maar van gisteren op Netflix. Heeft een oscarnominatie maar komt niet in cinema's.
410Mee eensElexus wrote:Harry Potter and the Deathly Hallows Pt 1 => zeer goede aanloop naar de finale 8/10
Harry Potter and the Deathly Hallows Pt 2 => zalige finale 9/10
412Intruders. 3/10 Flauwe thriller
Hummingbird, met Jason Statham. Niet een typische Statham film, maar eerder een iets tragischere versie van z'n films, iets serieuzer, toch nog best mooi. 7/10
Hummingbird, met Jason Statham. Niet een typische Statham film, maar eerder een iets tragischere versie van z'n films, iets serieuzer, toch nog best mooi. 7/10
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
413Pixels: 7,5/10
Op voorhand veel negatief over gehoord en gelezen, dus de verwachtingen waren bijzonder laag gespannen.
Uiteindelijk viel hij nog goed mee, misschien net omdat de verwachtingen zo laag stonden
Op voorhand veel negatief over gehoord en gelezen, dus de verwachtingen waren bijzonder laag gespannen.
Uiteindelijk viel hij nog goed mee, misschien net omdat de verwachtingen zo laag stonden
414Idd Sanity had ook geen verwachtingen.
A Teacher 3/10
Flauw verhaal en dom einde.
A Teacher 3/10
Flauw verhaal en dom einde.
415A Thousands Words => aangename film zonder echt waw te zijn. Brengt een heel mooie boodschap voor de maatschappij van vandaag.
7/10
7/10
416Identity 7/10
Goeie thriller en interessant einde.
Ik ga die film ook eens zien als die op Netflix staat Elexus. Lijkt me wel iets adhv uw uitleg.
Ik ga die film ook eens zien als die op Netflix staat Elexus. Lijkt me wel iets adhv uw uitleg.
417Hij staat op Netflix.RoyVdW wrote:Identity 7/10
En 't is nu niet een super diepzinnige film ofzo ze, 't is zelfs een komedie. Maar ik vond het uiteindelijk nog vrij 'heavy' op't einde.
418Vind die film niet Melissa. Helaas xp
The Usual Suspects 6/10, redelijk oude film al vond hem wat tegenvallen maar zat wel goed in elkaar.
The Contract 7/10, goed maar niet meer dan dat. Freeman en Cusack zie ik graag acteren.
Taken 9/10, wow die is echt goed. Kan niet wachten om de hele trilogie te zien. Goed verhaal spannende gevechten en Parijs is een toplocatie.
The Usual Suspects 6/10, redelijk oude film al vond hem wat tegenvallen maar zat wel goed in elkaar.
The Contract 7/10, goed maar niet meer dan dat. Freeman en Cusack zie ik graag acteren.
Taken 9/10, wow die is echt goed. Kan niet wachten om de hele trilogie te zien. Goed verhaal spannende gevechten en Parijs is een toplocatie.
419Dat kan nog tegenvallen denk ikRoyVdW wrote:Vind die film niet Melissa. Helaas xp
420Inderdaad, eerste film was de beste. De volgende zijn maar een flauw afkooksel.Tjeefkeuh wrote:Dat kan nog tegenvallen denk ikRoyVdW wrote:Vind die film niet Melissa. Helaas xp