Re: Life Is Strange
31Ik vond de episode best goed, vooral dat rare tussenstuk. Alleen een beetje een voorspelbaar einde 
als ze op gamemania.be staat = pre-orderrrr !!minermb wrote:Een limited edition van life is strange komt eind januari uit.
http://nl.ign.com/life-is-strange-episo ... ngekondigd
ik dacht ergens 30 gehoord te hebben maar zeker zen ik niet....Colossus wrote:Gaan ze hier dan ook maar 20 euro voor vragen?
en komt er ook gewoon een normale editie met cd?
Misschien dat ik die dan doe halen tegen die tijd
Het is echt een leuk spel. Misschien heeft het wat mindere graphics, maar het verhaal is echt zo mooi en de gameplay van de tijd terugdraaien laat je echt twijfelen tussen sommige keuzes dat de graphics niets uitmaken.RoyVdW wrote:Is deze game nu echt zo fokking amazing goe? Heb demo gespeeld maar vond er niets aan. Zwakke graphics en te kort om gameplay echt te evalueren?
De platinum is niet zo moeilijk, je moet alleen weten waar je alle foto's moet maken en je moet de episodes uit spelen.RoyVdW wrote:Een leuke makkelijke platinum. Daarvoor zou ik het spelen ;p
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Das ergRoyVdW wrote:Een leuke makkelijke platinum. Daarvoor zou ik het spelen ;p
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk

In vergelijking met andere games waarbij de limited edition soms 3 keer zo duur is als deze LE, vind ik dit het toch wel waard.