Re: Welke serie volg je momenteel?
361Ook aan Jessica Jones begonnen; vrij goed, wel erg gelijkaardig aan Daredevil van sfeer, maar toch ook genoeg verschillen
Dus het is ineens fictief? Wrm zeggen ze dat dan om kijkers te lokken?Hybris wrote:Ik moet nog steeds beginnen aan seizoen 2!RoyVdW wrote:Fargo S1 en alles tot nu van S2 uitgekeken. Coole waargebeurde serie. 8,5/10
En euh, wat dat 'waargebeurde' betreft: https://en.wikipedia.org/wiki/Fargo_%28 ... e_story.22
Dezelfde reden als toen ze The Blair Witch Project voorstelden als gevonden film.RoyVdW wrote: Dus het is ineens fictief? Wrm zeggen ze dat dan om kijkers te lokken?
Nee ze komt niet voor in daredevil. Er is alleen wel iemand in de laatste aflevering, die ook in daredevil voorkomt.Elexus wrote:Ook beginnen kijken naar Jessica Jones. Daredevil heb ik nog niet gezien en 'k heb het gevoel dat ik belangrijke dingen gemist heb.
Komt Jessica voor in de Daredevil serie?
En er is sprake van crossovers in volgende seizoenenminermb wrote:Nee ze komt niet voor in daredevil. Er is alleen wel iemand in de laatste aflevering, die ook in daredevil voorkomt.Elexus wrote:Ook beginnen kijken naar Jessica Jones. Daredevil heb ik nog niet gezien en 'k heb het gevoel dat ik belangrijke dingen gemist heb.
AH daar ben ik wel benieuwd naar. Ik had al het idee dat het erg leuk zou zijn als er een crossover van de twee series zouden gebeurenTjeefkeuh wrote:En er is sprake van crossovers in volgende seizoenenminermb wrote:Nee ze komt niet voor in daredevil. Er is alleen wel iemand in de laatste aflevering, die ook in daredevil voorkomt.Elexus wrote:Ook beginnen kijken naar Jessica Jones. Daredevil heb ik nog niet gezien en 'k heb het gevoel dat ik belangrijke dingen gemist heb.
de volgende reeks in de planning is Luke Cage, die obviously meedoet in JJ daarna is't Iron Fist. wie de comics kent, weet dat Luke Cage en Iron Fist een team vormen.minermb wrote:AH daar ben ik wel benieuwd naar. Ik had al het idee dat het erg leuk zou zijn als er een crossover van de twee series zouden gebeuren
Ik vind de series die netflix samen met Marvel maakt erg leuk, dus ben ook erg benieuwd naar alle andere seriesLigeiro wrote:de volgende reeks in de planning is Luke Cage, die obviously meedoet in JJ daarna is't Iron Fist. wie de comics kent, weet dat Luke Cage en Iron Fist een team vormen.minermb wrote:AH daar ben ik wel benieuwd naar. Ik had al het idee dat het erg leuk zou zijn als er een crossover van de twee series zouden gebeuren
Daarna is't The Defenders, wat een soort crossover reeks moet worden van alle voorgaan netflix marvel reeksen, meaning dat zowel Daredevil, Jessica Jones en Luke Cage terug gaan meespelen
Daredevil was veel beter dan ik verwachtte. Die Marvel/Netflix-series zijn veel minder over the top en focussen meer op het dagelijkse leven van "superhelden".RoyVdW wrote:Oh is Daredevil ook goed? Ja ben meestel niet zo voor supermovies zijn meestal overdreven. Miss eens checken na JJ.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ook wat grauwer en donkerder, ben ik wel fan van.Colossus wrote:Zelf heb ik eerst Daredevil gezien en nu Jessica Jones.
Vind persoonlijk Daredevil beter, wel had Jessica Jones goeie momenten maar vond het eind wat teleurstellend, had er meer van verwacht na al die afleveringen kijken en aanloop naar het eind.
Vind het persoonlijk gaaf als de series later samen gaan komen. Alles is veel realistischer dan andere superhelden series, ook rustiger.