Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
3031++++++++++++++++++++++++++++++ Deze avond Star Wars kijken!!
Je bent niet alleen. Na de laatste keer bloed te zijn laten trekken heb ik er ook echt schrik van gekregen (en zeker bij de tandarts).W.O.L.F. wrote:--- Naar de tandarts vanmiddag, ik heb naaldenangst
Inderdaad, zeker in de mond is het niet echt aangenaam... Maar om den duur geraak je het wel gewend. (tenzij je echt fobie hebt natuurlijk)Mr.Wolf wrote:Je bent niet alleen. Na de laatste keer bloed te zijn laten trekken heb ik er ook echt schrik van gekregen (en zeker bij de tandarts).W.O.L.F. wrote:--- Naar de tandarts vanmiddag, ik heb naaldenangst
Have fun!!! Ik ga eerst de vorige films nog is zienLigeiro wrote:+++ filmticket voor Star Wars nu zaterdag is besteld om 22u zal the Force met mij zijn!
nu pas ? en gij kunt zaterdag al gaan ?? ik ga zondag en had die al eind oktober besteld.... ik zou denken dat ge de eerstvolgende weken niet meer binnen raakt voor die film !Ligeiro wrote:+++ filmticket voor Star Wars nu zaterdag is besteld om 22u zal the Force met mij zijn!
Ik heb ook pas 2 weken geleden besteld en ga ook zaterdagGamefreak wrote:nu pas ? en gij kunt zaterdag al gaan ?? ik ga zondag en had die al eind oktober besteld.... ik zou denken dat ge de eerstvolgende weken niet meer binnen raakt voor die film !Ligeiro wrote:+++ filmticket voor Star Wars nu zaterdag is besteld om 22u zal the Force met mij zijn!
Ik heb ook nog nooit een star wars film gezien.dividedx11 wrote: --?? In mijn klas 2 gasten die nog nooit een star wars film hebben gezien!! Dat is toch deel van de opvoeding bij wijze van spreken?! What are they???
Dan en je toch al een stukje gezien ehShAmPi wrote:Ik heb ook nog nooit een star wars film gezien.dividedx11 wrote: --?? In mijn klas 2 gasten die nog nooit een star wars film hebben gezien!! Dat is toch deel van de opvoeding bij wijze van spreken?! What are they???
vind het dan ook kutfilms
OT:
+++ vanavond squash!
--- beetje motig door gisteren
Ik heb zelfs nog nooit mijn bloed laten nemen, lijkt mij verschrikkelijkMr.Wolf wrote:Je bent niet alleen. Na de laatste keer bloed te zijn laten trekken heb ik er ook echt schrik van gekregen (en zeker bij de tandarts).W.O.L.F. wrote:--- Naar de tandarts vanmiddag, ik heb naaldenangst : (
Het is echt een fobie vrees ikdividedx11 wrote:Inderdaad, zeker in de mond is het niet echt aangenaam... Maar om den duur geraak je het wel gewend. (tenzij je echt fobie hebt natuurlijk)
Amen. Same here.ShAmPi wrote:Ik heb ook nog nooit een star wars film gezien.dividedx11 wrote: --?? In mijn klas 2 gasten die nog nooit een star wars film hebben gezien!! Dat is toch deel van de opvoeding bij wijze van spreken?! What are they???
vind het dan ook kutfilms