Re: Star Ocean 5: Integrity and Faithlessness

3
Ik kijk hier stiekem best wel naar uit, voor omdat ze hebben gezegd dat het meer richting Star Ocean 3 gaat (en zich op de tijdlijn tussen 2 en 3 bevindt, waardoor we een zekere wending kunnen ontkennen). De producer is trouwens geweldig dramatisch: "I decided to change positions and become a producer out of the belief that Star Ocean is worth staking my life and legacy on"

(Nou ja, of meneer loopt met een zelfmoordwens rond en grijpt deze game aan als een excuus voor seppuku. Doe dat maar niet, meneer de producer!)

4
Tamara wrote:Ik kijk hier stiekem best wel naar uit, voor omdat ze hebben gezegd dat het meer richting Star Ocean 3 gaat (en zich op de tijdlijn tussen 2 en 3 bevindt, waardoor we een zekere wending kunnen ontkennen). De producer is trouwens geweldig dramatisch: "I decided to change positions and become a producer out of the belief that Star Ocean is worth staking my life and legacy on"

(Nou ja, of meneer loopt met een zelfmoordwens rond en grijpt deze game aan als een excuus voor seppuku. Doe dat maar niet, meneer de producer!)
Ik heb Star Ocean 4 nog niet gespeeld(ik moet nog een goed aantal Persona's, Tales' en Star Ocean uit spelen de komende tijd om klaar te zijn voor die nieuwe games. :p ), dus welke richting het uit gaat maakt mij nog niet uit. Ik heb echter niet gelezen dat het als SO3 zou zijn, enkel dat het inderdaad tussen SO2 en 3 zou afspelen.

Als Japanners echt hun leven op hun games zouden zetten zou er al niemand meer bij Square Enix in leven zijn. :q:

9
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik wou vroeger nummer 3 kopen en spelen, maar nooit gebeurd. Misschien deze dus...maar misschien ook nummer 3 vinden...
En deel 4 dan?
Is deel 4 de moeite (ook nu nog)? Heb ooit deel 1 en 2 gespeeld en vond het wel wat hebben, al was ik niet heel erg fan van het meer realtime battle system dan wat de Final Fantasy's in die tijd hadden; ik ben nou eenmaal meer van de turnbased gevechten.
Image

10
paveman wrote:
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik wou vroeger nummer 3 kopen en spelen, maar nooit gebeurd. Misschien deze dus...maar misschien ook nummer 3 vinden...
En deel 4 dan?
Is deel 4 de moeite (ook nu nog)? Heb ooit deel 1 en 2 gespeeld en vond het wel wat hebben, al was ik niet heel erg fan van het meer realtime battle system dan wat de Final Fantasy's in die tijd hadden; ik ben nou eenmaal meer van de turnbased gevechten.
Persoonlijk heb ik nog geen idee(grote RPG backlog), maar deel 4 krijgt wel het meeste kritiek. De realtime gevechten zijn er nog, dus als dat je niet aanstond bij deel 1 en 2 dan zullen Star Ocean 3, 4 en ook 5 je niet veel beter bevallen.