Ik ben echt al blij dat ze een spin-of serie zijn begonnen en niet gewoon de originele episodische reeks beginnen uitmelken. Als deze spin-off niet goed is, zeer jammer maar het verpest de rest dan ook niet. Is deze wel goed? Zoveel te beter natuurlijk. Voor mij mogen ze gerust 1000 films maken van een franchise, zolang ze goed blijven heb ik er geen enkel probleem mee.Gamefreak wrote:hopelijk gaan ze niet overdrijven, Star Wars moet niet de Assassin's Creed van de films gaan wordenTjeefkeuh wrote:DIe 3e anthology film gaat over Boba Fett en komt uit in 2020. Stel u voor dat er een jaar geen Star Wars film zou uitkomen zeg.
Re: Star Wars
62Ja maar ze zijn nu al de oude films aan het kopiëren dus wat gaat dat dan zijn 5 films verderdividedx11 wrote:Ik ben echt al blij dat ze een spin-of serie zijn begonnen en niet gewoon de originele episodische reeks beginnen uitmelken. Als deze spin-off niet goed is, zeer jammer maar het verpest de rest dan ook niet. Is deze wel goed? Zoveel te beter natuurlijk. Voor mij mogen ze gerust 1000 films maken van een franchise, zolang ze goed blijven heb ik er geen enkel probleem mee.Gamefreak wrote:hopelijk gaan ze niet overdrijven, Star Wars moet niet de Assassin's Creed van de films gaan wordenTjeefkeuh wrote:DIe 3e anthology film gaat over Boba Fett en komt uit in 2020. Stel u voor dat er een jaar geen Star Wars film zou uitkomen zeg.
63Oude films aan het kopiëren?? Verklaar u nader.Tjeefkeuh wrote:
Ja maar ze zijn nu al de oude films aan het kopiëren dus wat gaat dat dan zijn 5 films verder
64Ik denk dat je het wat te negatief bekijkt... Met The Force Awakens heeft J.J. Abrams vooral op veilig willen (en waarschijnlijk eerder moeten) spelen. De fans van de oorspronkelijke trilogie tevreden stellen met veel elementen die herkenbaar zijn, maar tegelijk een eigen draai krijgen...Tjeefkeuh wrote: Ja maar ze zijn nu al de oude films aan het kopiëren dus wat gaat dat dan zijn 5 films verder
Ik zou zo nog een eindje kunnen doorgaan, maar ik vind de film uiteraard heel herkenbaar, maar alsnog geniaal uitgedacht.
65dividedx11 wrote:Oude films aan het kopiëren?? Verklaar u nader.
Hybris wrote: Ik denk dat je het wat te negatief bekijkt... Met The Force Awakens heeft J.J. Abrams vooral op veilig willen (en waarschijnlijk eerder moeten) spelen. De fans van de oorspronkelijke trilogie tevreden stellen met veel elementen die herkenbaar zijn, maar tegelijk een eigen draai krijgen...
Ik zou zo nog een eindje kunnen doorgaan, maar ik vind de film uiteraard heel herkenbaar, maar alsnog geniaal uitgedacht.
66Jammer dat je er zo over denkt, maar het is natuurlijk jouw mening. Ik heb dat gevoel over de film gelukkig niet.
67Kben blij voor u dan, maar een mening kunt ge het toch niet noemen? Kijk naar de gelijkenissen. Ge kunt kiezen om ze al dan niet te negeren, maar mij lukt het niet. Kben wel benieuwd naar die spinoffs. Daar zullen ze wel moeten origineel zijn.dividedx11 wrote:Jammer dat je er zo over denkt, maar het is natuurlijk jouw mening. Ik heb dat gevoel over de film gelukkig niet.
68Ik ga wel akkoord met Tjeefkuh, de gelijkenissen zijn heel groot en een mooi overzicht ervan in de post. Maar ik ga ook akkoord met Hybris dat er hier en daar een twist aan werd gegeven. Doorheen de film had ik wel geregeld het gevoel "Wel, waar heb ik dit eerder gezien...?", maar het werd wat goedgemaakt door de kleine veranderingen.
Als het in de tweede film minder opvallend is, vind ik het helemaal niet erg.
69En toch was de film awesome
maar ik ga zeker en vast akkoord met de vergelijking
Volgens mij wilden ze de film ook toegankelijker maken voor het jongere publiek. Omdat er nu meer een komische draai wordt gegeven aan dingen.
Volgens mij wilden ze de film ook toegankelijker maken voor het jongere publiek. Omdat er nu meer een komische draai wordt gegeven aan dingen.
70Daar ga ik het dan wel weer mee akkoord. Natuurlijk zijn er enkele gelijkenissen maar dat verpeste de film helemaal niet. En is dat nou ook niet een klein beetje de betekenis van de film: 'History repeats'?met0t0 wrote:Ik ga wel akkoord met Tjeefkuh, de gelijkenissen zijn heel groot en een mooi overzicht ervan in de post. Maar ik ga ook akkoord met Hybris dat er hier en daar een twist aan werd gegeven. Doorheen de film had ik wel geregeld het gevoel "Wel, waar heb ik dit eerder gezien...?", maar het werd wat goedgemaakt door de kleine veranderingen.
71Ik vond de eerste helft eigenlijk zeer goed, en de gelijkenissen stoorden mij niet echt. De "druppel die de emmer deed overlopen" was toen ze Toen zat ik waarschijnlijk te facepalmen in de cinema.dividedx11 wrote:Daar ga ik het dan wel weer mee akkoord. Natuurlijk zijn er enkele gelijkenissen maar dat verpeste de film helemaal niet. En is dat nou ook niet een klein beetje de betekenis van de film: 'History repeats'?met0t0 wrote:Ik ga wel akkoord met Tjeefkuh, de gelijkenissen zijn heel groot en een mooi overzicht ervan in de post. Maar ik ga ook akkoord met Hybris dat er hier en daar een twist aan werd gegeven. Doorheen de film had ik wel geregeld het gevoel "Wel, waar heb ik dit eerder gezien...?", maar het werd wat goedgemaakt door de kleine veranderingen.
Waarschijnlijk ben ik ook meer teleurgesteld omdat ik vroeger fan was van Star Wars en al uit keek naar een vervolg sinds de prequels.
72Die ergernis kan ik wel begrijpen. En overhypen is idd gevaarlijk... Maar vond the force awakens allessinds beter dan de prequels.
74Ik ook, maar ik vind de originele trilogy beter dan de prequels, maar die zijn nog steeds fantastisch.Mr.Wolf wrote:Ik vind eigenlijk elke Star Wars wel goed. Zelfs de prequels
75idem, ik snap niet waarom de prequels door velen zo slecht ontvangen werd....Mr.Wolf wrote:Ik vind eigenlijk elke Star Wars wel goed. Zelfs de prequels