Re: Star Wars

76
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:Ik vind eigenlijk elke Star Wars wel goed. Zelfs de prequels
idem, ik snap niet waarom de prequels door velen zo slecht ontvangen werd....
Ik ga zelfs niet beginnen met alle redenen op te noemen, anders ben ik morgen nog bezig en ben ik helemaal de zaag van het forum :P

78
Tjeefkeuh wrote:Ik ga zelfs niet beginnen met alle redenen op te noemen, anders ben ik morgen nog bezig en ben ik helemaal de zaag van het forum :P
Haha, zoveel opgebouwde frustraties van de prequel-trilogy? :p

Ik vind de films best wel in orde, maar ze zijn veel saaier dan de originele trilogie. Praten in de senaat, praten in de jedi counsil, liefde, nog wat liefde, dan het ene CGI-leger dat tegen het andere CGI-leger vecht, dan nog wat praten op een andere locatie, enz. Dat is zowat de samenvatting :p

82
met0t0 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ik ga zelfs niet beginnen met alle redenen op te noemen, anders ben ik morgen nog bezig en ben ik helemaal de zaag van het forum :P
Haha, zoveel opgebouwde frustraties van de prequel-trilogy? :p

Ik vind de films best wel in orde, maar ze zijn veel saaier dan de originele trilogie. Praten in de senaat, praten in de jedi counsil, liefde, nog wat liefde, dan het ene CGI-leger dat tegen het andere CGI-leger vecht, dan nog wat praten op een andere locatie, enz. Dat is zowat de samenvatting :p
Ik ben er mee opgegroeid, maar over de jaren ben ik gaan inzien hoe slecht ze eigenlijk zijn. De frustratie komt dan eerder als andere mensen die problemen niet zien. :|

Ze zijn inderdaad veel saaier, overdaad aan cgi, enorm houterig acteerwerk (zelfs van goede acteurs zoals Ewan McGregor en Natalie Portman), walgelijke dialogen ("I wish I could just wish away my feelings"), veel inconsistenties naar de originele films toe (elk personage kent mekaar blijkbaar al sinds de prequels), vervelende personages (hoewel ik mij niet zo erger aan Jar Jar Binks als sommigen), ...

Uiteindelijk is het makkelijker om te zeggen wat de prequels wel goed doen: ze zijn origineler dan episode 7 ( :P ), Darth Maul en Darth Sidious waren goed en er zaten een paar goede actiescenes in (vooral in de 3e)

84
Ik heb de film ook laatst gezien en hij was best mooi, maar om nou te zeggen dat het de "hype" waard was, nee. Als de film nu zou moeten rangschikken met de rest zou ik uitkomen op het volgende rijtje:

1: The Empire Strikes Back
2: Return of the Jedi
3: Revenge of the Sith
4: A New Hope
5: The Force Awakens
6: Attack of the Clones
7: The Phantom Menace
Image

85
Hier mijn lijstje:

1: Return of the Jedi
2: The Empire Strikes Back
3: The Force Awakens
4: A New Hope
5: The Revenge of the Sith
6: The Attack of the Clones
7: The Phantom Menace
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

86
Net eindelijk de nieuwste film gezien,

Wat een bagger... Ben zwaar teleurgesteld en ben de zware spoilers van Tjeefkuh eindelijk gaan lezen en ik ben het volledig met hem eens.

Mijn verwachtingen zijn totaal niet ingelost en dat gaat het denk ik ook niet meer zijn. Heel erg jammer dit.
Image

87
Colossus wrote:Net eindelijk de nieuwste film gezien,

Wat een bagger... Ben zwaar teleurgesteld en ben de zware spoilers van Tjeefkuh eindelijk gaan lezen en ik ben het volledig met hem eens.

Mijn verwachtingen zijn totaal niet ingelost en dat gaat het denk ik ook niet meer zijn. Heel erg jammer dit.
hoezo ? wat is er mis mee ? :idea:

blijft eigen mening maar ik kon em best smaken...

88
Gamefreak wrote:hoezo ? wat is er mis mee ? :idea:

Lees in dit topic zeker eens goed de zaken die in spoilertags werden besproken, daarin wordt uitgelegd hoe copy-paste de nieuwe film is ;)

89
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:hoezo ? wat is er mis mee ? :idea:

Lees in dit topic zeker eens goed de zaken die in spoilertags werden besproken, daarin wordt uitgelegd hoe copy-paste de nieuwe film is ;)
heb ik al gedaan maar daarmee is het naar mijn smaak nog geen slechte film, beter goed kopiëren dan slecht uitvinden, maar goed :L:

nog effe dit:

wat zijn jullie meningen over het filmpje ?

90
Gamefreak wrote: heb ik al gedaan maar daarmee is het naar mijn smaak nog geen slechte film, beter goed kopiëren dan slecht uitvinden, maar goed :L:

nog effe dit:

wat zijn jullie meningen over het filmpje ?
Zeer, zeer onwaarschijnlijk, en indien waar verkloot het de franchise