Ik ga zelfs niet beginnen met alle redenen op te noemen, anders ben ik morgen nog bezig en ben ik helemaal de zaag van het forumGamefreak wrote:idem, ik snap niet waarom de prequels door velen zo slecht ontvangen werd....Mr.Wolf wrote:Ik vind eigenlijk elke Star Wars wel goed. Zelfs de prequels
Re: Star Wars
78Haha, zoveel opgebouwde frustraties van de prequel-trilogy?Tjeefkeuh wrote:Ik ga zelfs niet beginnen met alle redenen op te noemen, anders ben ik morgen nog bezig en ben ik helemaal de zaag van het forum
Ik vind de films best wel in orde, maar ze zijn veel saaier dan de originele trilogie. Praten in de senaat, praten in de jedi counsil, liefde, nog wat liefde, dan het ene CGI-leger dat tegen het andere CGI-leger vecht, dan nog wat praten op een andere locatie, enz. Dat is zowat de samenvatting
82Ik ben er mee opgegroeid, maar over de jaren ben ik gaan inzien hoe slecht ze eigenlijk zijn. De frustratie komt dan eerder als andere mensen die problemen niet zien.met0t0 wrote:Haha, zoveel opgebouwde frustraties van de prequel-trilogy?Tjeefkeuh wrote:Ik ga zelfs niet beginnen met alle redenen op te noemen, anders ben ik morgen nog bezig en ben ik helemaal de zaag van het forum
Ik vind de films best wel in orde, maar ze zijn veel saaier dan de originele trilogie. Praten in de senaat, praten in de jedi counsil, liefde, nog wat liefde, dan het ene CGI-leger dat tegen het andere CGI-leger vecht, dan nog wat praten op een andere locatie, enz. Dat is zowat de samenvatting
Ze zijn inderdaad veel saaier, overdaad aan cgi, enorm houterig acteerwerk (zelfs van goede acteurs zoals Ewan McGregor en Natalie Portman), walgelijke dialogen ("I wish I could just wish away my feelings"), veel inconsistenties naar de originele films toe (elk personage kent mekaar blijkbaar al sinds de prequels), vervelende personages (hoewel ik mij niet zo erger aan Jar Jar Binks als sommigen), ...
Uiteindelijk is het makkelijker om te zeggen wat de prequels wel goed doen: ze zijn origineler dan episode 7 (
84Ik heb de film ook laatst gezien en hij was best mooi, maar om nou te zeggen dat het de "hype" waard was, nee. Als de film nu zou moeten rangschikken met de rest zou ik uitkomen op het volgende rijtje:
1: The Empire Strikes Back
2: Return of the Jedi
3: Revenge of the Sith
4: A New Hope
5: The Force Awakens
6: Attack of the Clones
7: The Phantom Menace
1: The Empire Strikes Back
2: Return of the Jedi
3: Revenge of the Sith
5: The Force Awakens
6: Attack of the Clones
85Hier mijn lijstje:
1: Return of the Jedi
2: The Empire Strikes Back
3: The Force Awakens
5: The Revenge of the Sith
6: The Attack of the Clones
1: Return of the Jedi
2: The Empire Strikes Back
3: The Force Awakens
5: The Revenge of the Sith
6: The Attack of the Clones
86Net eindelijk de nieuwste film gezien,
Wat een bagger... Ben zwaar teleurgesteld en ben de zware spoilers van Tjeefkuh eindelijk gaan lezen en ik ben het volledig met hem eens.
Mijn verwachtingen zijn totaal niet ingelost en dat gaat het denk ik ook niet meer zijn. Heel erg jammer dit.
Wat een bagger... Ben zwaar teleurgesteld en ben de zware spoilers van Tjeefkuh eindelijk gaan lezen en ik ben het volledig met hem eens.
Mijn verwachtingen zijn totaal niet ingelost en dat gaat het denk ik ook niet meer zijn. Heel erg jammer dit.
87hoezo ? wat is er mis mee ?Colossus wrote:Net eindelijk de nieuwste film gezien,
blijft eigen mening maar ik kon em best smaken...
88Lees in dit topic zeker eens goed de zaken die in spoilertags werden besproken, daarin wordt uitgelegd hoe copy-paste de nieuwe film isGamefreak wrote:hoezo ? wat is er mis mee ?
89heb ik al gedaan maar daarmee is het naar mijn smaak nog geen slechte film, beter goed kopiëren dan slecht uitvinden, maar goedmet0t0 wrote:Lees in dit topic zeker eens goed de zaken die in spoilertags werden besproken, daarin wordt uitgelegd hoe copy-paste de nieuwe film isGamefreak wrote:hoezo ? wat is er mis mee ?
nog effe dit:
wat zijn jullie meningen over het filmpje ?
90Zeer, zeer onwaarschijnlijk, en indien waar verkloot het de franchiseGamefreak wrote: heb ik al gedaan maar daarmee is het naar mijn smaak nog geen slechte film, beter goed kopiëren dan slecht uitvinden, maar goed![]()
nog effe dit:
wat zijn jullie meningen over het filmpje ?