PXtR Forum Member van het jaar 2015

1
PXtR Forum Member van het jaar 2015

We hebben even overwogen om het in een poll te doen, maar we wilden niet het risico lopen dat we toch iemand zouden vergeten. Dus wie vind jij het aardigst, het leukst, het origineelst, het vriendelijkst, het minst vervelend, kortom wie past er niet in een van de andere categorieën en heeft het meeste positief bijgedragen aan dit forum?

:hug:

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 17 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk zaterdag 23 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Member van het jaar 2015

3
Bij deze ga ik op niemand stemmen. Frans verdient deze stem voor mij, net zoals alle andere trouwe members van dit forum. Ik kan over iedereen iets goed zeggen en bij alle trouwe leden een reden verzinnen waarom ze member vh jaar moeten worden.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PXtR Forum Member van het jaar 2015

4
Ik weet het bij deze ook niet echt op wie ik moet stemmen. Een forum bestaat uit een (grote) groep mensen en iedereen maakt een forum wel tot een geheel. Dus op dit moment gaat mijn stem uit naar iedereen :D
Image

Re: PXtR Forum Member van het jaar 2015

6
elexus

- mijn verjaardag was superawesome met haar gezelschap + de awesome birthdaypresents
- best friend ever in de leuke momenten maar ook wnr ik iemand nodig heb
- dat ze bovenop haar loodzware studies nog reviews schrijft ook voor dit forum is zo waw
- haar schitterende reviews die ik stuk voor stuk heb mogen/kunnen lezen hier op pxtr en ervoor op een andere site dak nu geen reclame ga voor maken :p
- ze heeft respect voor ieder zijn mening
- beste teammate ooit :) go go frozen league
- ze houdt mijn koopdrang wat in bedwang :p
- staat altijd klaar om advies te geven in vanalles
- niet vies om eens iets nieuw te proberen
- and last but not least voor het eerst kan ik zeggen dak een superjaar achter de rug heb grotendeels door lexi die mijn stressmomenten veel helpt relativeren en meer kan genieten het leven :D

hiervoor en nog vele meer verdient lexi deze award volgens mij
Image

Re: PXtR Forum Member van het jaar 2015

11
Zonder twijfel sora_lizard. Niet omdat de rest niet cool of awesome is, maar omdat hij zoveel voor ons stekkie doet en duidelijk altijd voor iedereen klaar staat. Nu ook weer deze polls.

Top gozer!
Image

Re: PXtR Forum Member van het jaar 2015

12
dividedx11 wrote:Bij deze ga ik op niemand stemmen. Frans verdient deze stem voor mij, net zoals alle andere trouwe members van dit forum. Ik kan over iedereen iets goed zeggen en bij alle trouwe leden een reden verzinnen waarom ze member vh jaar moeten worden.
+1

Het zou ook discriminerend kunnen zijn omdat vrouwen in de minderheid zijn bv. en iedereen maakt onderdeel uit van dit forum. Stomme award die gebaseerd is op vriendjespolitiek en populariteit.
Image

Re: PXtR Forum Member van het jaar 2015

13
Een Forum member van het jaar 2015 is er mijns inziens niet. Leden met of zonder lid, het maakt niet uit. We zijn allemaal gelijk en we delen met zijn allen een belangrijke hobby. Gamen, en dan het liefst op een PlayStation.

Er is echter wel een Beste Community van het jaar 2015.
Laten we eens kort terugblikken op het afgelopen jaar en de tijd ervoor om te zien hoe deze beste community is ontstaan.

Ons lijfblad verzorgde een prima forum met een blog. Veel mensen die het magazine lazen werden ook lid van het forum. Helaas ging Pure ten onder en OPM ontstond uit de oude roots. Trots droegen we de naam van ons herrezen lijfblad. Het leek onze redding te zijn hoewel een blog node werd gemist. Gelukkig werd onze community manager tijdig gewaarschuwd toen de zaken een verkeerde wending namen. Het delen van deze vertrouwelijke informatie leidde tot wilde ideeën bij sommigen.
De community manager had inmiddels wel alle rechten op het forum verkregen en zo konden we in het geheim plannen smeden. De groep die het wel zag zitten om zelfstandig verder te gaan groeide, meer plannen werden gesmeed en ons geheime hok gonsde van bedrijvigheid. Meer mensen meldden zich aan totdat de overige members dachten dat we het zinkende schip al hadden verlaten. Oplettende lezertjes echter konden aan de postscounts zien dat we veel posts plaatsten, maar niemand zag ze! Op ons team van dertien mensen na. Dertien bleek een geluksgetal te zijn waarin alle disciplines vertegenwoordigd waren. Technici, schrijvers, ervaren moderators en enthousiaste leden die graag wilden meewerken en niet te vergeten: een financiële bijdrage wilden leveren.

Press X to Revive was geboren. Hoera!
Image
De bevalling was met name door de enthousiaste inzet van Sanity penguin en ShAmPi goed en vlot verlopen. Moeder en kind maakten het wel en langzaam kregen we ook meer en meer bezoek.
Het ene na de andere oud lid van Pure en OPM wist de weg naar PXtR te vinden. Velen blijven het forum trouw en ondanks enkele uitdagingen in het begin, het forum was niet vooruit te branden, hielden we de moed erin. Na de verhuizing naar een betere host zijn die problemen opgelost. We zijn nog net geen jaar oud en dus gebeurt er nog wel eens een ongelukje.

Fantastisch is het om te zien dat we als kader toch ook andere mensen geestdriftig zien meewerken aan het verbeteren van de blog en het forum. Maxidomino, billie91 en nu ook paveman schrijven voor de blog en offeren daar vrije tijd voor op. Jongens dank jullie wel!

Het is me opgevallen dat tot dusverre als Forum Member van het jaar 2015, alleen nog op mensen met een bepaalde functie op het forum gestemd is.
Graag zou ik op iedereen willen stemmen, niet alleen op de kaderleden, maar juist ook op de mensen die ons regelmatig bezoeken en zo onmiskenbaar hun steen(tje) bijdragen aan het welslagen van het forum en de blog.
Daarom draag ik twee leden voor als Forum Member van het jaar. Twee leden die verder nog nergens werden genoemd maar wel dagelijks aanwezig zijn. Twee mensen die de rest vertegenwoordigen want zonder jullie allen heeft het forum geen bestaansrecht.

Ik nomineer Mr. Wolf en minermb als vertegenwoordigers van onze geweldige community!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Member van het jaar 2015

14
Prachtig verhaal Frans en ik sluit me aan bij jouw woorden! Leuk om eens terug te lezen en ook leuk dat je members noemt die ontegenzeggelijk een bijdrage aan 'ons' forum leveren. Sowieso iedereen bedankt! Dit is misschien niet de grootste community, het is er wel een waar respect voor elkaar is en waar we vooral gewoon over onze favoriete (voor de meesten tenminste) tijdsbesteding kleppen.

Ik voel me er in ieder geval heel erg thuis en dat is dankzij iedereen die zich hiervoor inzet: de een door veel vrije tijd voor ons op te offeren om de boel hier draaiende te houden, de ander door regelmatig/dagelijks wat te posten, de ander weer door in ieder geval regelmatig even lang te komen om te kijken wat er gebeurt.

Fantastisch jongens! Laten we 2016 net zo gezellig met elkaar zijn en ervoor zorgen dat dit een bloeiende community is/wordt/blijft!
Image