Sora_Lizard wrote:itsjustme wrote:
- Helaas heb ik het al mijn hele leven, dus denk niet echt dat het ooit over zal gaan.
++ Nooit de hoop verliezen.
Ik heb wat medische klachten die 30 of 40 jaar geleden absoluut tot mijn dood hadden geleid. Je bent nog jong . . .
Het is te hopen, maar sinds een paar jaar weet ik gelukkig dat ibuprofen werkt. En dat vind ik al heel wat. Vroeger toen ik nog geen werkende pijnstiller kende was het zo erg dat ik dood wilde
Nu voel ik er na zo een pijnstiller niks meer van.
W.O.L.F. wrote:Al eens naar de oorzaak gezocht? Het kan helpen om een dagboekje bij te houden voor een maand, wanneer heb je hoofdpijn en wat gebeurt er daar voor en daarna, bv wat eet je, wat doe je. Hopelijk raak je er snel vanaf
Ik ben vroeger wel eens voor een scan naar ziekenhuis geweest maar niks gevonden. Mijn moeder denkt dat het komt door te weinig slaap, maar dan zou ik het nu denk ook wel moeten hebben en slaap sinds mijn huidige opleiding die ik nu een jaar doe best wel goed.
-- Mijn verneukte slaapritme in de vakantie... Overdag slapen, vervolgens weer 24 tot 40 uur achterelkaar wakker zijn en dan weer op een gare tijd slapen. En dit meerdere keren.
+ Gelukkig begint school weer bijna
+ Erachter gekomen hoe leuk Just Cause 2 is! Hele nacht gegamed