Die is inderdaad heel goed, ik gebruik malwarebytes al jaren. Maar ik gebruik daarnaast wel avast als virusscanner.minermb wrote:Nou ja, mijn ouders hebben net het abonnement met 3 jaar verlengd, dus het zou wel handig zijn als ik gewoon bullguard kan gebruiken, alhoewel we een abonnement hebben voor 5 computers die terug kunnen brengen naar 3. Maar ik sta best open voor andere dingen, ik ben nu aan het kijken naar Malwarebytes Anti-Malware en die ziet er wel goed uitSanity penguin wrote:Moet het absoluut Bullguard zijn?minermb wrote:Ik heb gemerkt dat als ik bullguard (virus scanner) geïnstalleerd heb, dat mijn computer dan vrij makkelijk crasht. Ik heb hem nu verwijdert, maar dan is weer het probleem: wil ik een crash-vrije of een computer die goed beschermd is. Iemand enig idee hoe ik dit met bullguard kan oplossen?
Re: Het vragentopic: technisch
92Het crashen van de pc, is dit altijd al door Bullguard geweest, of is er recent een update geweest van het programma en zijn de problemen toen gestart?
93Eigenlijk pas sinds windows 10.Sanity penguin wrote:Het crashen van de pc, is dit altijd al door Bullguard geweest, of is er recent een update geweest van het programma en zijn de problemen toen gestart?
94Misschien is het nog handig om erbij te zeggen dat als mijn computer dan crasht, dat ik een blue screen krijg met code driver_irql_not_less_or_equal e22w8x64.sys
95Ter aansluiting op de vraag: zijn er goede anti-virusprogramma's buiten AVG?
96Kheb een tijd Baidu gehad, maar nu gebruik ik gewoon geen meer.NTGSruler wrote:Ter aansluiting op de vraag: zijn er goede anti-virusprogramma's buiten AVG?
97Zeker, als ze iets mogen kosten... Maar ik neem aan dat je doelt op een gratis anti-virus.NTGSruler wrote:Ter aansluiting op de vraag: zijn er goede anti-virusprogramma's buiten AVG?
Ik heb goeie dingen gelezen over de nieuwe versie van Avast 2016, maar zelf gebruik ik (betalend) Norton, uit macht der gewoonte en omdat ik er - al dan niet terecht - meer vertrouwen in heb.
98ik draai F-Secure, zelfde als de Federale overheid hier in België. goeie antivirus/internet security en volledig gratis als ge iemand kent bij defensieHybris wrote:Zeker, als ze iets mogen kosten... Maar ik neem aan dat je doelt op een gratis anti-virus.NTGSruler wrote:Ter aansluiting op de vraag: zijn er goede anti-virusprogramma's buiten AVG?
Ik heb goeie dingen gelezen over de nieuwe versie van Avast 2016, maar zelf gebruik ik (betalend) Norton, uit macht der gewoonte en omdat ik er - al dan niet terecht - meer vertrouwen in heb.
99Ik ken mensen bij DefensieLigeiro wrote:ik draai F-Secure, zelfde als de Federale overheid hier in België. goeie antivirus/internet security en volledig gratis als ge iemand kent bij defensieHybris wrote:Zeker, als ze iets mogen kosten... Maar ik neem aan dat je doelt op een gratis anti-virus.NTGSruler wrote:Ter aansluiting op de vraag: zijn er goede anti-virusprogramma's buiten AVG?
En ja ik bedoelde gratis! Alvast bedankt! Avast eens proberen!
101Avast heb mij gered van de mail die ik van coolblue kreeg Ik kreeg direct een melding wanneer ik op de link voor feedback had geklikt. Wel 22 virussen binnen daardoor. Ik heb hun gemailt en ze waren op de hoogte van het probleem en that's it. Dat ik al die virussen had, maakt blijkbaar niet uit.
103Open msconfig eens (start < search < msconfig typen) en ga naar de tab "services".minermb wrote:Misschien is het nog handig om erbij te zeggen dat als mijn computer dan crasht, dat ik een blue screen krijg met code driver_irql_not_less_or_equal e22w8x64.sys
Zoek eens in die lijst of je "Qualcomm Atheros killer Service" kan vinden? Als het er tussen staat, klik het vinkje dan weg.
Dan even naar de tab "startup" gaan en zoeken naar iets dat "killernetmanager" heet. Als je dat vind, rechtermuisknop en disable klikken.
Daar na OK klikken en je pc zal vragen te herstarten.
104Dat had ik dus ook gevonden toen ik op het internet ernaar zocht, maar het had niet geholpen.Sanity penguin wrote:Open msconfig eens (start < search < msconfig typen) en ga naar de tab "services".minermb wrote:Misschien is het nog handig om erbij te zeggen dat als mijn computer dan crasht, dat ik een blue screen krijg met code driver_irql_not_less_or_equal e22w8x64.sys
Zoek eens in die lijst of je "Qualcomm Atheros killer Service" kan vinden? Als het er tussen staat, klik het vinkje dan weg.
Dan even naar de tab "startup" gaan en zoeken naar iets dat "killernetmanager" heet. Als je dat vind, rechtermuisknop en disable klikken.
Daar na OK klikken en je pc zal vragen te herstarten.
105Bij mij thuis zoeken we naar een nieuwe router, omdat de oude verouderd is. Iemand een idee voor een goede router?
Edit: We zaten een beetje te kijken en we kwamen uit op deze twee:
http://tweakers.net/pricewatch/350946/n ... 7000).html
http://tweakers.net/pricewatch/251996/t ... 043nd.html
Iemand bekend met deze?
Edit: We zaten een beetje te kijken en we kwamen uit op deze twee:
http://tweakers.net/pricewatch/350946/n ... 7000).html
http://tweakers.net/pricewatch/251996/t ... 043nd.html
Iemand bekend met deze?