Congrats! Een heuse prestatie, 100 plats!Kolm wrote: Platinum #98: Game of Thrones (PS4)
Platinum #99: Assassin's Creed Syndicate
Platinum #100: DRAGON QUEST HEROES: The World Tree's Woe and the Blight Below
Re: Pronken met je Platinums
5423 plats in een keer? Congratz!Kolm wrote: Platinum #98: Game of Thrones (PS4)
Platinum #99: Assassin's Creed Syndicate
Platinum #100: DRAGON QUEST HEROES: The World Tree's Woe and the Blight Below
100 plats = one happy Kolm!
543Proficiat Kolm!! Zéér mooie, 100 plats!! Jealous!
@met0t0: je hebt gelijk. Ik zou er echt voor moeten gaan voor de platinum van MGS. Games stapelen zich op hier... Nu terug bezig met KZ Mercenary en nu ben ik rotsvast van plan deze eerst te platinummen.
@met0t0: je hebt gelijk. Ik zou er echt voor moeten gaan voor de platinum van MGS. Games stapelen zich op hier... Nu terug bezig met KZ Mercenary en nu ben ik rotsvast van plan deze eerst te platinummen.
544platinum van Game of Thrones binnen, daarmee zit ik aan bescheiden nr. 3
546Dikke proficiat natuurlijk.Gamefreak wrote:platinum van Game of Thrones binnen, daarmee zit ik aan bescheiden nr. 3
@marty; zoals altijd, ook goed gedaan!
547AC op een week tijd Kolm zie ik op psn profile en dat is de totaaltijd met slapen/werken inbegrepen Ben je er dan op 20u al door, korte game?? Heb hem ook gekocht maar eerst andere plats halen. Proficiat
548Thanks allemaal!
Hij is niet zo lang voor de platinum in vergelijking met de anderen. Ben zelfs nog 2 dagen in België geweest en toen heb ik enkel de avond dat ik weer thuiskwam (terug in NL dus) nog even gespeeld. Heb wel verlof op het ogenblik, dat scheelt ook welRoyVdW wrote:AC op een week tijd Kolm zie ik op psn profile en dat is de totaaltijd met slapen/werken inbegrepen Ben je er dan op 20u al door, korte game?? Heb hem ook gekocht maar eerst andere plats halen. Proficiat
549Let's continue:
Platinum 149: LA Cops:
en deze vond ik wel geinig: Ragefaces:
Platinum 149: LA Cops:
en deze vond ik wel geinig: Ragefaces:
550@Kolm: congrats met het prachtige aantal van 100!!
Maar samen met Marty een feestje geven zodra hij straks op 150 zit (zal snel genoeg zo ver zijn neem ik aan.. )
Maar samen met Marty een feestje geven zodra hij straks op 150 zit (zal snel genoeg zo ver zijn neem ik aan.. )
553Dat gaat wel pas volgend jaar worden de 150ste platinum. Dus dat duurt nog wel evenpaveman wrote:@Kolm: congrats met het prachtige aantal van 100!!
554Mooi! Proficiat! Jealous!fsterchele23 wrote:plat nummer 11 met gta san andreas op ps3
555@paveman: Thanks!Marty wrote:Dat gaat wel pas volgend jaar worden de 150ste platinum. Dus dat duurt nog wel evenpaveman wrote:@Kolm: congrats met het prachtige aantal van 100!!
@Marty: Ik had eigenlijk verwacht dat je die al lang gehaald zou hebben