Re: Beat that Backlog! (2015 Edition)

426
BozeGozerXrd wrote:
Elexus wrote:Sorry jongens, ik heb nu geen tijd om mij met dit topic bezig te houden. Indien iemand anders de fakkel wilt overnemen, graag.
Ik heb de nieuwe 2016 topic aangemaakt, maar ik zie dat de eindstand van 2015 nog wel moet worden bepaald. DIe is maar tot 18 september up-to-date.
Indien jullie nog wat geduld kunnen uitoefenen, breng ik dat na m'n examens allemaal in orde met een overzicht. :) Het topic was bij mij wat in de vergetelheid geraakt, excuses daarvoor.
Image

428
joa ik houd et ook appart nog es bij in een excel bestand heel gemakkelijk zo met een groene en rode kolom en aantal staat er gewoon links van automatisch :)
dus kvind et nie zo erg dat nog efkes duurt wat ook normaal is

resultaat is wel nie goe. beide goede voornemens gefaald
1) minder games kopen (10 meer dan 2014)
2) betere backlogsaldo of hoe je het noemt 2014 op -10 geëindigd en 2015 op -11

wel meer games uitgespeeld dan 2014 :p
Image

430
met0t0 wrote:
fsterchele23 wrote:wel meer games uitgespeeld dan 2014 :p
Dat is toch al positief :cool:
en nu op aanraden van kolm het effe nog erger maken maar ook nog een game meer uitgespeeld dan haha :p
gears of war gekocht -1
gears of war 2 gekocht -1
gears of war 3 gekocht -1
gears of war judgement gekocht -1
forza motorsport 6 gekocht -1
ryse gekocht -1
gears of war uitgespeeld +1

fsterchele23 gekocht -69 uitgespeeld +53 => -16
Image

431
En het stiekem toch nog even wegproppen in de backlog van 2015 :lol: :cool:

Ik heb het zelf een heel stuk beter gedaan maar dat komt denk ik vooral omdat ik dit jaar enkel de psplus-titels heb geteld die ik effectief begonnen ben en niet gewoon alle psplus-games die ik misschien ooit eens in een verre toekomst ga spelen... :nerd:
Image

432
Kolm wrote:En het stiekem toch nog even wegproppen in de backlog van 2015 :lol: :cool:

Ik heb het zelf een heel stuk beter gedaan maar dat komt denk ik vooral omdat ik dit jaar enkel de psplus-titels heb geteld die ik effectief begonnen ben en niet gewoon alle psplus-games die ik misschien ooit eens in een verre toekomst ga spelen... :nerd:
Ik doe vrijwel hetzelfde met rekeningen betalen. Ik heb zo bijvoorbeeld nog nooit voor m'n zorgverzekering hoeven te betalen. Door die tactiek heb ik ook nooit schulden. :q:

Wat je doet is jezelf voor de gek houden en liegen over je backlog.

433
BozeGozerXrd wrote:
Kolm wrote:En het stiekem toch nog even wegproppen in de backlog van 2015
Image
:cool:

Ik doe vrijwel hetzelfde met rekeningen betalen. Ik heb zo bijvoorbeeld nog nooit voor m'n zorgverzekering hoeven te betalen. Door die tactiek heb ik ook nooit schulden. :q:

In feite nie want kheb xdoos in december gekocht en die Gears of War games moesten er al bij zitten ma heb ik later maar ontvangen me codes

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Image

434
BozeGozerXrd wrote:
Kolm wrote:En het stiekem toch nog even wegproppen in de backlog van 2015 :lol: :cool:

Whahahaha! Nu al mijn reactie van het jaar...! :D
Image

435
Iedereen is vrij om te bepalen wat er wel en niet in zijn backlog komt. Als iedereen die hier psplus heeft alle gratis games zou tellen zou iedereen serieus in de min staan. Ik was in 2014 jaar de enige die dat deed waardoor er een enorm verschil was. Nu deed ik het op dezelfde manier als de anderen. Je zegt dus eigenlijk gewoon dat iedereen met psplus heeft gelogen over zijn backlog...
Image