Gelukkige verjaardag!
Re: Verjaardagstopic
95Feestje voor Gamehunter (hoewel die van de forumbol verdwenen is)
Last edited by Sanity penguin on 24 Feb 2016 09:34, edited 1 time in total.
Reason: Laten we zeggen dat het aan woensdagochtend lag...
Reason: Laten we zeggen dat het aan woensdagochtend lag...
99Wat een overload aan verjaardagen hadden we de afgelopen week
itsjustme, Colossus, daviduvel, ... => Proficiat allemaal!
100Iedereen die jarig is geweest, gefeliciflapstaart
Sent from my XT1039 using Tapatalk
Sent from my XT1039 using Tapatalk
101Idem. Sorry for being so late...Kolm wrote:Wat een overload aan verjaardagen hadden we de afgelopen week
103Uurrrrghhh veel verjaardagen gemist blijkbaar!
Aan iedereen die onlangs verjaard is nog een gelukkige late verjaardag!
Aan iedereen die onlangs verjaard is nog een gelukkige late verjaardag!
104Hmm, werk gaat ten koste van je sociale leven blijkbaar. Ook ten koste van gamen . . .
Beste gevederde vis van het forum, je bent al bijna weer jarig, nog van harte gefeliciteerd!
En als mijn privégegevens (nog) kloppen, dan is met0t0 gisteren verjaard. Ook jij vanzelfsprekend van harte gefelicteerd!
Beste gevederde vis van het forum, je bent al bijna weer jarig, nog van harte gefeliciteerd!
En als mijn privégegevens (nog) kloppen, dan is met0t0 gisteren verjaard. Ook jij vanzelfsprekend van harte gefelicteerd!
105Dat is een foutje vrees ik, ik ga zijn verjaardagsdatum hier nu niet zetten zonder zijn toestemming, maar het is alleszins niet vandaagSora_Lizard wrote:Hmm, werk gaat ten koste van je sociale leven blijkbaar. Ook ten koste van gamen . . .