Multiplatform - 1 april

1
Beste vrienden,

Het is weldra exact 13 maanden geleden dat we als PXtR begonnen zijn als een enthousiast Forum, met blog!, voor bevlogen PlayStation users. Plaatsvervangend voor OPM en Pure.

Helaas moeten we vaststellen dat het aantal leden maar niet echt wil groeien zodat we ons genoodzaakt voelen verder te gaan als een multiplatform site. De “X” was al een weloverwogen en strategische keuze zodat een naamsverandering niet noodzakelijk lijkt. Die “X” is niet alleen het “doe van alles”-knopje op de PS controller maar staat ook voor de “X” van de X-box.

Vanzelfsprekend zullen we alle X-boxers vanaf nu hartelijk welkom heten en we hopen dat dit net zulke fijne en gezellige mensen zullen zijn op het forum als we nu aan members hebben.

Grtz,
Sora
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Multiplatform

3
Tjeefkeuh wrote:Was dat niet al zo?
Andere platforms werden oogluikend toegestaan, maar op de blog publiceerden we echt alleen PlayStation. Dat zal nu ook veranderen en we zullen multiplatform nu actief bevorderen.
Image

5
Tjeefkeuh wrote:Nu lijkt het logo wel erg X-box-gericht vind ik
Zal vermoedelijk slechts tijdelijk zijn, momenteel als counterpart voor het eerder logo.
In sé zouden ook andere consoles erin verwerkt moeten worden, maar we moeten nog even bekijken hoe we dit het beste aanpakken.
Image

7
Ik neem aan dat iedereen het wel door had dat het vandaag 1 april is. ;)

We blijven lekker bij onze goede en vertrouwde PlayStation! :jip:
Image

8
Sora_Lizard wrote:Ik neem aan dat iedereen het wel door had dat het vandaag 1 april is. ;)

We blijven lekker bij onze goede en vertrouwde PlayStation! :jip:
Aangezien ik het gisteravond gezien had dacht ik dat het serieus was, en ik vond het geen slecht idee. Velen hier hebben waarschijnlijk wel een X-box of Nintendo console en niets zegt nog dat dit forum perse PlayStationgericht moet blijven. PlayStation is misschien vertrouwd, maar ik ben ook wel in de rest geïnteresseerd.

9
Een 1 april grap vergt altijd iets aan voorbereiding. ;)

Het is bekend dat er meerdere members ook over een X-box of een Nintendo beschikken en natuurlijk is iedereen daar vrij in. Als team zijn we zeker ook niet erg streng in de leer. Ik persoonlijk echter wel. Zodra het kader zou besluiten multiplatform te gaan met de site dan toch wel zonder mij.
Image

10
Sora_Lizard wrote:Een 1 april grap vergt altijd iets aan voorbereiding. ;)

Het is bekend dat er meerdere members ook over een X-box of een Nintendo beschikken en natuurlijk is iedereen daar vrij in. Als team zijn we zeker ook niet erg streng in de leer. Ik persoonlijk echter wel. Zodra het kader zou besluiten multiplatform te gaan met de site dan toch wel zonder mij.
Waarom dan? Dat maakt toch erg weinig uit nu ofniet? Kben gewoon benieuwd.

11
Tjeefkeuh wrote:
Sora_Lizard wrote:Een 1 april grap vergt altijd iets aan voorbereiding. ;)

Waarom dan? Dat maakt toch erg weinig uit nu ofniet? Kben gewoon benieuwd.
Op het forum mag er gerust gepraat worden over xbox, van mijn part mag iemand gerust een topic maken voor een xboxexclusive. Maar we zijn niet van plan om ons als multiplatform website te 'verkopen'. Op onze blog blijven we mooi over PS schrijven en op het forum zullen we ook geen speciale indeling maken voor alle consoles. Maar we gaan je heus niet bannen als je hier enthousiast doet over de laatste nieuwe xbox game.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

13
Grapjas wrote:1 vraagje: Zijn pc-gamers ook welkom, of worden die verbannen naar de hel? :P
Hebben ze daar alleen pc's dan? :O
Image

14
Sora_Lizard wrote:
Grapjas wrote:1 vraagje: Zijn pc-gamers ook welkom, of worden die verbannen naar de hel? :P
Hebben ze daar alleen pc's dan? :O
Ja, want de koeling van pc's is het enigste dat de hitte van de hel aankan, console's kunnen dat niet aan :P

Just kidding of course, Ik sta open voor alle console's, maar ben zelf gewoon een pc-gamer sinds vorig jaar juli :)
Image